کمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

بررسی نوسانات ارزی و وزرات‌خانه‌های بدون وزیر در جلسه اصلاح‌طلبان با روحانی/در مورد کاندیداهای پیشنهادی صحبتی نشد

دبیرکل حزب اسلامی کار جزئیات دیدار اصلاح طلبان با روحانی را تشریح کرد.

بررسی نوسانات ارزی و وزرات‌خانه‌های بدون وزیر در جلسه اصلاح‌طلبان با روحانی/در مورد کاندیداهای پیشنهادی صحبتی نشدحسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تشریح نشست اصلاح طلبان با روحانی پرداخت.

وی ضمن مثبت دانستن دیدار چهره‌های اصلاح طلب با روحانی اظهار کرد: در این نشست درباره مسائل بین المللی و مسائل داخلی از جمله نوسانات ارزی با رییس جمهور صحبت کردیم.

کمالی تصریح کرد: روحانی در پاسخ به سوالات ما درباره مسائل مختلف و به خصوص مشکلات اقتصادی توضیحاتی  ارائه داد و احزاب نیز نظرات خود را درباره این مسائل و تواقعاتی که از دولت در این زمینه وجود دارد، بیان کردند.

وی ادامه داد: قرار شد کارگروهی تشکیل شود تا احزاب بتوانند  پیوسته با دولت در تعامل باشند.

 دبیرکل حزب اسلامی کار در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه مذکور درباره مطالبات جریان اصلاحات درباره چیدمان کابینه  پیشنهادی به رئیس جمهور شد یا نه، اظهار کرد:  در این جلسه درباره کاندیدا‌های پیشنهادی اصلاح طلبان برای وزارت هیچ صحبتی با رییس جمهور نشد  اما تبادل نظر درباره  وضعیت وزارت خانه‌های بدون وزیر از محورهای جلسه بود..

کمالی  با اشاره به اینکه بررسی نوسانات ارزی یکی دیگر از محور‌های جلسه بود، تصریح کرد: دولت توضیح داد که اقداماتی در این زمینه انجام داده است.

انتهای پیام/ 

جزئیات دیدار اصلاح طلبان با روحانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار