شهرداری ها ویترین خدمات دولت هستند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت: شهرداری ها ویترین خدمات دولت هستند و در توزیع اعتبارات باید نگاه ویژه ای به این نهاد داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، منوچهر فخری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه گفت : همفکری و هم افزایی میان شهردار و اعضای شورای شهر لازمه عمران ، آبادانی ، توسعه و پیشرفت شهر است.

وی گفت : مدیریت در شهرداری ها با بقیه مدیریت ها تفاوت دارد چرا که عناصر اثرگذار بر مدیریت شهری بسیار اساسی و مهم است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمانشاه ادامه داد: فعالیت شهرداری ها وابسته به فعالیت سایر نهادها و ارگان ها است و ضرورت دارد همه مدیران کمک و تلاش بیشتری داشته باشند.

فخری اضافه کرد: همدلی و همفکری نماینده عالی دولت ، شهردار و شورا موجب پیشرفت در امور خواهد شد و این مهم باید در اولویت تلاش های مدیران باشد.

وی با بیان اینکه کار در شهرداری های اورامانات به دلیل مشارکت و صمیمیت مردم بسیار ارزشمند است ، اضافه کرد: در شهرهای منطقه اورامانات خدمات و اقدام های بسیار خوبی در چند سال گذشته صورت گرفته اما شهرداری های منطقه همچنان نیازمند خدمات ، تلاش و اعتبارات بیشتر هستند.

فرماندار روانسر نیز گفت: خدمات و فعالیت شهرداری بسیار حساس و مهم است و وجود شهردار با تجربه و کارآمد یکی از ضروریات شهرداری ها برای ارائه خدمات ارزنده و شایسته است.

حسین ویسمرادی با بیان اینکه هر جا که شهرداران خوب عمل کنند بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد ، افزود: همه ما باید جایگاه و اهمیت تشکیلات شهرداری ها درک کنیم و وظایف متقابل مردم و شهرداری ها را به خوبی بشناسیم.

وی اظهار داشت: مسئولیت پذیری ، صرفه جویی در هزینه ها و انتظام یافتگی در امور از جمله اصولی است که در شهرداری ها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار روانسر ادامه داد: در توزیع اعتبارات ، نگاه ویژه ای به شهرداری ها داریم چرا که باور داریم برطرف کردن مشکلات شهرداری ها ، موجب بهبود وضعیت کلی شهر و افزیش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

ویسمرادی اضافه کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات دولتی 21 میلیارد و 750 میلیون ریال برای اجرای پنج طرح بهسازی معابر ، ایجاد و توسعه پارک و فضای سبز و آسفالت معابر شهر هزینه شده است.

وی گفت: برای سالجاری نیز پنج میلیارد و 970 میلیون ریال اعتبار مصوب کرده ایم که در صورت تخصیص ، عملیات اجرای پنج پروژه شروع خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

کار در شهرداری های اورامانات به دلیل مشارکت و صمیمیت مردم بسیار ارزشمند است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.