اجرای طرح مغازه سبز در زرند/ ایجاد نشاط و رفع افسردگی با طرح مغازه سبز

شهردار زرند از اجرای طرح مغازه سبز در سطح شهرستان زرند خبر داد.

اجرای طرح مغازه سبز در زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهندس محمد رضا مهدلو شهردار زرند در مراسم رونمایی از مغازه سبز این طرح را به عنوان اولین طرح مشارکتی شهرداری در زمینه فضای سبز دانست و گفت:مشارکت شهروندان در پروژه‌های شهرداری تضمین کننده موفقیت طرح‌ها می‌باشد.

مهندس مهدلو یکی از اهداف اجرای این طرح را جبران کمبود‌های فضا‌های سبز دانست و گفت:سعی داریم با اجرای این طرح روحیه شادابی و نشاط را به خیابان‌های اصلی شهر برگردانیم.

وی کم بودن هزینه مشارکتی در اجرای این طرح را از مزایای آن دانست و افزود: بعد از اجرای طرح مغازه سبز به دنبال پیاده کردن طرح‌های خانه و مدرسه سبز در سطح شهر زرند می‌باشیم.

وی در ادامه خواستار مشارکت همه شهروندان ومغازه داران در اجرای این پروژه شد.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز از فعالیت‌های شهرداری زرند در زمینه گسترش فضای سبز و فعالیت‌های عمرانی شهرداری تقدیر کرد و این اقدام را یک نیاز ضروری برای شهر زرند دانست و گفت:در فضای کنونی که شهر‌ها به سمت افسردگی و بی نشاطی در حال حرکت می‌باشند اجرای برنامه‌های از این دست می‌تواند راهگشائی بسیاری از مشکلات شهروندان باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان خواستار تشکیل اتاق فکر در شهرداری شد و مشارکت شهروندان را در این پروژه‌ها بسیار حائز اهمیت دانست و افزود:هرچه مشارکت شهروندان در مباحث شهری بیشتر باشد عمران وآبادانی شهر زرند بیشتر خواهد شد.

خنجری فرماندار زرند به بحث کمبود آب در شهر زرند نیزاشاره کرد و اجرای طرح‌های کم مصرف آبی را برای شهر زرند را خواستار شد.

مهندس رحمانی رئیس شورای شهر زرند نیز از اولویت شورا و شهرداری در زمینه مشارکت شهروندان با پروژه‌های شهرداری خبر داد و گفت:وجود شورا از مردم می‌باشد و هر کاری که این نهاد‌ها به سرانجام می‌رسانند بازخورد آن به شهروندان بازخواهد گشت.

مهندس ایرج رحمانی از پی گیری‌های شهرداری و شورای شهر زرند در خصوص جذب اعتبارات گفت و افزود:هر چند اعتبارات دولتی با کاهش مواجه شده اند، ولی شهرداری و شورای شهر عزم خود را دربه ثمر رساندن پروژه‌های شهرداری جزم کرده اند.

در ادامه این مراسم شهردار، فرماندار و اعضاء شورای شهراقدام به کاشت گل در گلدان‌های نصب شده در مغازه کردند.

 در این طرح سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری به صورت مشارکتی اقدام به نصب گلدان بر روی یکی از ستون‌های مغازه‌ها کرده و بعد از کشت گل نگهداری آن به مغازه داران سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ح

طرح مغازه سبز در زرند درحال اجراست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار