نصب تابلوی شناسایی کوچه ها و معابر شهرک چمن به دستور امام جمعه کرمانشاه

تابلوی شناسایی کوچه ها و معابر شهرک چمن به همت شهرداری منطقه 8 به دستور امام جمعه کرمانشاه نصب شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث رزمجو معاون خدمات شهری منطقه 8 شهرداری کرمانشاه گفت : بر اساس بازدید چند وقت پیش آیت اله علما امام جمعه کرمانشاه از شهرک چمن دستور ایشان مبنی بر نصب تابلوی نام گذاری کوچه های این محله ، بلافاصله عوامل شهرداری با دقت نظر اقدامات لازم را انجام دادند.

وی افزود : در این خصوص تعداد 30 کوچه اصلی و 2 خیابان شناسایی و با همفکری معتمدان محل ، جهت تعیین نام مناسب به کمیته نام گذاری در معاونت خدمات شهری محول گردید.

رزمجو خاطرنشان ساخت : بر اساس تاکیدات سرپرست محترم شهرداری کرمانشاه جناب آقای مهندس لعل بخش و معاونت خدمات شهری جناب آقای مهندس رحیمی ، اقدامات اولیه از جمله چاله کنی و نصب تیرک ها انجام گرفت.

وی در خاتمه گفت : شهرک چمن یکی از محلات 11 گانه شهرداری منطقه 8 کرمانشاه است که در راستای ارتقای سطح خدمات ، چند وقت اخیر نیز در اقدامی جهادی با همکاری اجراییات ، لانه های سگ های متعلق به برخی افراد فرصت طلب تخریب و موجبات رضایت اهالی جلب گردید.

 

 

انتهای پیام/د

شهرک چمن یکی از محلات 11 گانه شهرداری منطقه 8 کرمانشاه 8 تابلو گذاری شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
خیلی خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
این شهرک با این اقدامات درست نمیشود
از زمانی که عملیات تخریب پایین شهرک انجام شد متاسفانه عده ای از آن افرادی که پول خوبی بابت تخریب خانه هایشان گرفتند به شهرک بالا آمدند و الان شهرک بالا را به افتضاح کشانده اند
چه اندازه این بی شرمی ها را تحمل کنیم؟
مسئولین اگر به خدا اعتقاد دارند باید بیایند و فکر اساسی برای این مردم بکنند
من تحصیل کرده دانشگاه ملی هستم موذن و مکبر مسجدم جز نخبگانم و بدلیل فقر مالی در این شهرک زندگی میکنم تا حالا چند جا برایم موقعیت استخدامی پیش آمده اما تا دانسته اند بچه این شهرکم نظرشان عوض شده و رد شده ام.
گناه ما بر گردن کیست؟
کی باید به فکر من و امثال من باشد؟
آیا این حق است این عدالت است؟