برگزاری همایش اقتدار ۲۰ هزار بسیجی در بجنورد

هم اکنون همایش اقتدار ۲۰ هزار بسیجی خراسان شمالی در محل مصلی بجنورد در حال برگزاری است.

برگزاری همایش اقتدار ۲۰ هزار بسیجی در بجنورد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی برای نمایش همبستگی و وحدت جبهه انقلاب اسلامی و ایجاد ترس و ناامیدی برای دشمنان همایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در بچنورد در حال برگزار است.

این مراسم هم اکنون در محل بلوار مصلا با حضور گردان‌های رسمی بسیج و گروه‌های جهادی خواهر و برادر با حضور ۲۰ هزار نفر از بسیجیان در استان در حال برگزاری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: حضور پرشور و منسجم  بسیجیان به نمایش درآوردن قدرت نظام اسلامی و حماسه حضور است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در رزمایش بزرگ ۲۰ هزارنفری عاشوراییان در خراسان شمالی گفت: حضور پرشور و منسجم  بسیجیان به نمایش درآوردن قدرت نظام اسلامی و حماسه حضور است.

وی دشمنان را به دنبال ضربه زدن و متوقف کردن نظام اسلامی بیان کرد و افزود: به کوری چشم دشمنان، بسیجیان امروز درصحنه حاضر هستند و ثابت کردند که حق ماندنی و دشمن رفتنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ملت ایران را حق و دشمن را همچون کف بر روی آب توصیف کرد و گفت: دشمنان ملت ایران توطئه‌گر و مکار هستند و خداوند نیز وعده داده که در برابر مکر این‌ها آن تقدیر لازم را رقم خواهد زد.

وی همچنین بسیج را مجموعه صبر انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز همه آمده‌ایم تا دیگران بدانند «یدالله مع الجماعه» و این جمعیت کثیر تفسیر آیات قرآن بوده  تا نشان داده شود که حق پیروز است.

امام‌جمعه بجنورد انقلاب اسلامی را مشمول دو لطف خفی و جلی پروردگار عنوان کرد و افزود: لطف نخست به بیان امام ازدست‌دادن فرزند ایشان بود که باعث به جوش آمدن خون انقلابی مردم شد و انقلاب اسلامی را رقم زند.

وی همچنین بسیج را مدافع دستاوردهای انقلاب و لطف دیگر خداوند به انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این لطف آشکار الهی به انقلاب اکنون صادرشده و با همین نگاه و تفکر عراقی‌ها توانستند ریشه داعشی ها در کشورشان را بخشکانند.

محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی نیز در این رزمایش بسیجیان را یار و مددکار انقلاب برشمرد و گفت: در هر صحنه‌ای که به نظر غیرقابل‌حل بوده حضور بسیجیان مشکلات را حل کرده و درس عبرتی برای دشمنان و مایه شادمانی برای دوستان انقلاب شده است.

وی مردم را علت ایجاد این انقلاب دانست و گفت: این جمعیت با اشاره‌ای به میدان آمده‌اند و قطعاً این حرکت خار چشم دشمنان است و بر انسجام ملت می‌افزاید.

انتهای پیام / ب

شکوه اقتدار عاشورائیان  رزمایش ۲۰ هزار نفری سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) در بجنورد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.