بسیج رسانه بستر ساز تمدن دینی و اسلامی

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: بسیج رسانه بستر ساز تمدن دینی و همیشه باید به روز باشد و پایه‌های تمدن دینی را به مردم بیاموزد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   ازبجنورد؛حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی نماینده، ولی فقیه در استان امروز در نشست مدیران رسانه‌های استان گفت: مهمترین هدف بسیج تحقق فرمایشات حضرت امام (ره) و کمک به تحقق اهداف تمدن اسلامی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه اخلاق مداری و آگاهی بخشی در کنار نقد منصفانه به عنوان یکی از مهمترین رویکرد‌های رسانه‌ای است، افزود: اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش مهمی در بیان دغدغه‌های مردم و دستاورد‌های نظام دارند.

وی با بیان اینکه عصبانیت استکبار جهانی از هیبت اسلام و انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج رسانه باید جهانی شود و تبلیغات وسیعی که دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی دارند را خنثی کنند.

سرهنگ چمن جانشین فرمانده سپاه جواد الائمه در استان با بیان اینکه بسیج رسانه محافظ و مروج انقلاب اسلامی است، گفت: امروز باید بسیج رسانه صدای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برساند و ظرفیت‌ها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی را برای نسل جوان بازگو کند.

وی بصیرت افزایی، روشنگری، مطالبه گری از مسولین را از وظایف عمده بسیج رسانه عنوان کرد.

محسن زاهد احمدی مسول سابق بسیج رسانه استان نیز در این نشست با بیان اینکه بسیج رسانه استان در حوزه آموزشی و اردو‌های جهادی فعالیت خوبی داشته است، گفت: حدود ۲۰۰ نفر در استان عضو سازمان بسیج رسانه هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره رسانه یکی از کار‌های مهمی بود که بسیج رسانه انجام داده است، گفت:امسال نیز سومین جشنواره رسانه‌ای در استان برگزار می‌شود.

زاهد احمدی افزود:اصحاب رسانه‌ای در خراسان شمالی با تمام کمبود‌ها و کاستی‌ها برای رسیدن به رسالتی که دارند تمام تلاششان را به کار گرفته است.

در پایان از زحمات محسن زاهد احمدی تقدیر و مهدی اکرامی به عنوان سرپرست جدید سازمان بسیج رسانه استان معرفی شد.

انتهای پیام/آ

نشست مدیران رسانه استان با نماینده ولی فقیه

برچسب ها: مطبوعات ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.