استاندار خراسان شمالی مطرح کرد:

خراسان شمالی سال ۹۶ جزو ۱۰ استان اول بود

استاندار خراسان شمالی گفت:استان خراسان شمالی سال ۹۶ در تمام شاخص‌های اقتصادی جزو ۱۰ استان اول بود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ به نقل از ورابط عمومی استانداری، محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد افزود: استان بر اساس ارزیابی‌های کشوری سال گذشته در همه شاخصه‌های عملکردی حوزه اقتصادی رتبه تک رقمی کسب کرد و در واقع جزو ۱۰ استان اول قرار گرفت.
وی گفت: به دلیل ظلم مضاعف تاریخی و بی توجهی به توسعه متوازن این منطقه جغرافیایی هم در دوره طاغوت و هم پیش از شکل گیری این استان، هنوز با استان‌های برخوردار فاصله زیادی به لحاظ شاخص‌های توسعه داریم.
صالحی یادآور شد: پاییز ۹۶ نسبت به دوره مشابه سال ۹۵ خراسان شمالی موفق شد نرخ بیکاری را تا ۵ درصد کاهش دهد و بدین ترتیب به بالاترین رشد در کشور دست یافتیم و امیدواریم که این روند ادامه یابد.
استاندار خراسان شمالی، سال گذشته را سالی خوب برای خراسان شمالی در حوزه ایجاد اشتغال توصیف کرد و افزود: این استان در رده بندی استان‌های با کمترین نرخ بیکاری، در جایگاه چهارم جای گرفت.
وی هم چنین با اشاره به تعدد ملاقات‌های مردمی خود طی سال گذشته و ۳ هفته سپری شده از سال جاری گفت: حضور در شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان را امسال هم ادامه خواهیم داد.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد نیز در این دیدار صمیمی از تلاش‌های استاندار، معاونان و مدیران زیرمجموعه برای پیشبرد امور جاری و برنامه‌های توسعه‌ای استان قدردانی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی برگزاری ملاقات‌های مردمی استاندار در نماز‌های جمعه شهرستان‌ها را اقدامی درخور و شایسته دانست و بر تداوم این برنامه‌ها در سال جاری تاکید کرد.
انتهای پیام/آ


دیدار استاندار خراسان شمالی با نماینده، ولی فقیه در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.