آیت‌الله خاتمی در تبریز:

دشمنان آرزوی لطمه به انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری نفرت از استکبار را سرمایه ایران دانست و گفت: نیرو‌های مسلح ایران دشمن را به ترس انداخته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛  آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در رزمایش و فراهمایی ۴۰ هزار نفری گردان‌های بیت المقدس و کوثر تبریز باعنوان سپاهیان محمد رسول الله که در زمین چمن سپاه عاشورا برگزار شد. با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب دشمنان با ذهن علیل خود سعی بر برانداری نظام دارند، ولی همیشه ناکام مانده و ناکام خواهند ماند، اظهار داشت: الحمدلله اسلام پر آوازه شده و گسترش یافته و دشمنان آرزوی لطمه به انقلاب را به گور خواهند برد.

آیت‌الله خاتمی در ادامه با تاکید بر اینکه ۸ سرمایه برای تداوم و پاسداری از نهضت اسلامی لازم است تصریح کرد: سرمایه اول، حضور در صحنه است چرا که این انقلاب را همین حضور مردمی حفظ کرده است و نظام متکی به مردم را نشان داده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به اینکه در راهپیمایی عظیم اربعین نیز شاهد یک رزمایش عظیم میلیونی خواهیم بود ابراز داشت: با وجود اینکه در کشور مشکلات اقتصادی وجود داشت، ولی اطعام و نذورات حسینی کاهش نیافت.

وی با اشاره به اینکه توسل به آل الله در بین جوانان زیاد است و این جوانان در حفظ و پایداری می‌توانند کارستان کنند بیان کرد: تردید نکنید اردوگاه سیدالشهدا امروز همان اردوگاه نظام اسلامی و ولایت است.

آیت‌الله خاتمی گفت: به فضل خداوند نظام مسیر صعودی خود را طی کرده و خواهد کرد، ولی روز به روز ضد انقلاب و تکفیری و آمریکا در شیب سقوط قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: در قاموس مومن "نمی‌توانیم" راه ندارد، در حالی‌که با "ما می‌توانیم" به فضل خداوند در عرصه‌های مختلف گردنه‌ها را پشت سر بگذاریم.

امام جمعه موقت تهران، نفرت از استکبار را سرمایه ایران دانست و گفت: این سرمایه برگرفته از قرآن است که با این سرمایه پوز آمریکا را به خاک مالیدیم.

وی با بیان اینکه دیگر سرمایه ارزشمند ما نیرو‌های مسلح توانمند است ارتش و سپاه وبسیج و نیروی انتظامی به صورت جدی بازوان پرتوان این ملت در همه عرصه‌هاست، بیان کرد: نیرو‌های مسلح شبانه روز در پی امنیت مردم هستند و دشمن را به ترس انداخته‌اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: این دیار هم با لشکر عاشورا و مردمان پرافتخارش، دِین خود را به نظام اسلامی ادا کرده و همچنان در دفاع، مقتدرانه حضور دارد.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام /ی

 

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در تبریز

برچسب ها: بسیج ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار