FATF پای بیگانه را به کشور باز می‎کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: FATF پای بیگانه را به کشور باز می‎کند.

نماز جمعهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ مهر ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم و پرشکوه بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران اظهار داشت: ملت ایران در زیر پرچم توحید، در برابر سختی‎ها، ایستادگی و فداکاری می‌کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف آمریکا در سال‌های اخیر علیه انقلاب اسلامی گفت: استکبار جهانی در تمامی این توطئه‌ها از ملت ایران سیلی خورده و راه به جایی نبرده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تأکید بر زوال قدرت آمریکا در چند دهه اخیر افزود: اما ملت ایران در مقابل ضعف آمریکا، با بهره گیری از ایمان و تقوا، وحدت و بصیرت، روز به روز قوی‌تر می‌شود.

نکونام اضافه کرد: حضور گسترده در اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر کشور نشان داد که مردم و بویژه جوانان همانند دهه ۶۰، ادامه دهنده راه و آرمان‌های امام (ره) و شهدا و انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه علاوه بر دشمنان خارجی، مفسدان داخلی نیز در راستای اهداف استکبار جهانی، باعث بروز مشکل در جامعه و سنگ اندازی در مقابل حرکت عظیم مردم ایران می‎شوند گفت: باید با انواع مشکلات و مفاسد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی از جمله سازش با استکبار، تجاوز به بیت المال، تبعیض، اشرافی گری و رفاه زدگی در کشور مبارزه کرد.

خطیب جمعه شهرکرد در ادامه، استقلال در همه زمینه‌ها را باعث اقتدار کشور بیان کرد و گفت: ورود به معاهده‌های بین المللی و قرارداد‌هایی مانند FATF یا ۲۰۳۰ پای دشمن، فساد و فرهنگ بیگانه را به کشور باز می‌کند که باید از این نفوذ جلوگیری شود.

نکونام با اشاره به هفته نیروی انتظامی هم گفت: مأموران انتظامی، نیرو‌های مردمی و جهادگران مبارز برای حفاظت بی منت از جان و مال مردم و ایجاد امنیت در شهرها، روستا‌ها و جاده‌ها و همچنین تلاش در عرصه‌هایی مانند مبارزه با قاچاق هستند که باید از زحمات آنان قدردانی شود.

انتهای پیام/ف

ضرورت مبارزه با نفوذ دشمن و گسترش فساد در کشور

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار