نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و تحریم‌های دشمن، تأثیری بر جامعه ما ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۲۳ شهریور ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تسلیت فرا رسیدن دهه اول محرم الحرام و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا، اظهار داشت: آمریکا به خیال خود در پی تأثیر منفی بر ملت ایران با استفاده از جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و تحریم است.

وی افزود: استکبار جهانی باید این فکر خام را از سر خود بیرون کند چرا که مردم ایران، پرورش یافته مکتب اسلام و امام حسین (ع) هستند و در ۴۰ سال گذشته فتنه‌ها، تحریم‌ها و مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه تحریم اقتصادی دشمنان بی اثر است، اضافه کرد: با مدیریت صحیح مسئولان می‌توان از مشکلات اقتصادی عبور کرد.

نکونام در ادامه با اشاره به اهمیت مجالس عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان گفت: گریه کردن در عزای امام حسین (ع) و بزرگداشت حادثه کربلا، یک فرهنگ عاشورایی است اما برخی در تلاشند با ترویج شادی و نشاط‌های غفلت‌زا، این فرهنگ را در جامعه مخدوش کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید با زنده کردن ارزش‌هایی همچون جهاد، استقامت، ایثار و فداکاری حسینی در جامعه، از تحریف در عزاداری امام حسین (ع) جلوگیری کنیم.

گفتنی است: نمازگزاران نماز جمعه شهرکرد به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر، همزمان با سایر نقاط استان چهارمحال و بختیاری و پس از اقامه نماز، در راهپیمایی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر شرکت کردند و خواستار توجه به این فرضیه الهی شدند.

انتهای پیام/ف

راهپیمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار