مردم‎داری و تواضع از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مردم‎داری و تواضع از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲ شهریور ۱۳۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با گرامیداشت هفته دولت و ۸ شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در حادثه انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰، مردم‎داری و تواضع را از ویژگی‌های این شهیدان والامقام بیان کرد و افزود: دولتمردان امروز هم باید این ویژگی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: استکبارستیزی و تأکید بر ظرفیت‌های داخلی دیگر ویژگی دولت شهیدان رجایی و باهنر بود که امروز هم باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه خدمت صادقانه و بی‌منت از ویژگی‌های دولت برآمده از ملت است ادامه داد: دولت‎مردان باید برای تحقق وعده‌های خود و خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند.

نکونام گفت: پرهیز از نگاه‌های حزبی و جناحی عاملی مهم در زمینه عمل به وظایف و تکالیف است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: تمامی مشکلات اقتصادی امروز هم از تحریم‌ها نشأت نمی‌گیرد بلکه بخشی از آن، ریشه در سوء مدیریت و نبود برنامه ریزی مناسب در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی دارد.

نکونام همچنین بر استفاده از ظرفیت جوانان در رسیدگی به امور و مشکلات کشور در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با سیاه نمایی وضع موجود به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم است گفت: دولتمردان باید امور را به دست افراد توانمند بسپارند و مجلس هم بیش از گذشته از دولت مطالبه و بر اجرای صحیح امور نظارت کند.

انتهای پیام/ف

خدمت صادقانه و بی منت ویژگی دولت مردمی است

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار