رئیس بنیاد ملی نخبگان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

راه هموار پیشرفت کشور در گرو برگزاری آزمون‌های علمی/ المپیاد سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود / اتمام تسهیلات کنکور در المپیاد‌ها

راه هموار پیشرفت کشور در گرو برگزاری آزمون‌های علمی/ المپیاد سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود / اتمام تسهیلات کنکور در المپیاد‌هاستاری گفت: برای برگزاری المپیاد سلول‌های بنیادی برنامه ریزی شده است و دیگر تسهیلات کنکور در آزمون‌های علمی وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آینده هر کشوری به دست دانش آموزان و دانشجویان آن ساخته می‌شود؛ دانش آموزانی که قدم به قدم آموزش های تخصصی دیده اند می‌توانند راه پیشرفت هر جامعه ای را تضمین کنند؛ یکی از برنامه هایی که به رشد دانش و مهارت علمی دانش آموزان کمک می‌کند برگزاری المپیادهای مختلف علمی است ؛ المپیادهای بین المللی سب آشنایی دانش آموزان با  علوم جدید می‌شوند و آنهارا برای آینده سازی آماده می‌کنند. 

در همین راستا بنیاد ملی نخبگان و وزارت آموزش و پرورش به دنبال برگزاری المپیاد سلول های بنیادی سال ۲۰۱۹  در بخش دانش‌آموزی هستند ؛ المپیادی که با تسهیلات جدید و با تفاوت های بسیار نسبت به سایر المپیادها با هدف آماده کردن دانش آموزان برای آینده کشور برگزار می‌شود و به گفته رئیس بنیاد ملی نخبگان سازمان های متولی برای برگزاری آن اعلام آمادگی کامل کرده اند و در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است  .

همکاری بنیاد ملی نخبگان و وزارت اموزش و پرورش جهت برگزاری المپیاد سلول های بنیادی

سورنا ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره المپیاد سلول های بنیادی سال ۲۰۱۹ در بخش دانش‌آموزی گفت: برنامه های این المپیاد هنوز قطعی نشده‌اند اما برنامه ریزی های آن انجام شده است.

 معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری  درباره هماهنگی های صورت گرفته برای برگزاری المپیاد سلول های بنیادی اظهار کرد‌: هم معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و بنیاد ملی نخبگان و هم وزارت آموزش و پرورش آمادگی لازم جهت برگزاری این المپیاد را دارند.

وی درباره مصوبه برگزاری المپیاد سلول های بنیادی سال ۲۰۱۹ در بخش دانش‌آموزی بیان کرد : برگزاری این المپیاد نیازمند مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و البته این اتفاق حتما خواهد افتاد.

خروجی المپیادها راه پیشرفت آینده کشور است

ستاری با اشاره به جهت گیری المپیاد سلول های بنیادی اظهار کرد: این المپیاد با سایر المپیادها تفاوت دارد در المپیاد سلول های بنیادی  به دنبال این هستیم که تنها تسهیلات برای کنکور اختصاص داده نشود.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ادامه داد: البته نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی هم جهت گیری به سمت تسهیلات دیگری جز کنکور است.

وی با اشاره به اهمیت خروجی المپیادهای علمی گفت: موضوع مورد اهمیت توجه خروجی المپیادها برای آینده کشور است یعنی به واسطه برگزاری المپیاد های علمی آینده کشور روشن خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار