قول مساعد فرماندار شهربابک برای حمایت از ورزش این شهرستان

فرماندار شهربابک برای حمایت از ورزش این شهرستان به لحاظ ریالی و زمین قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا اسدی، فرماندار شهربابک در جلسه شورای ورزش این شهرستان که با دستور کار ساخت خانه ووشو در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،گفت: با برنامه ریزی های بلند مدتی که در شهربابک انجام شده، اقدامات خیلی خوبی در امور بهداشت، درمان، ورزش، آموزش و پرورش و خدمات اجتماعی به همت خیران، شرکت ها و ادارات انجام شده و تا حدودی نتایج خوبی را هم گرفته ایم.

وی یکی از دلایل پویایی و موفق بودن ورزش شهربابک را متخصص، ورزشکار بودن و اشرافیت پاریزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهربابک در حوزه ورزش دانست و افزود: جا دارد فعالیت هایی افزون بر گذشته نیز در حوزه ورزش شهرستان انجام شود.

اسدی تاکید کرد: علاوه بر کمک خیران و استفاده از پتانسیل های شرکت های شهرستان، ما آمادگی این را داریم که از لحاظ ریالی و زمین، ورزش شهربابک را پشتیبانی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف نهایی ما سلامت جامعه است، یادآور شد: همین فعالیت های ورزشی مانع از ایجاد ناهنجاری هاست و خوشبختانه مردم ما مردمی فرهنگی ـ مذهبی هستند و مسئولانی دلسوزی نیز داریم که بدون هیچ چشم داشتی با نیت خیر در بخش های عام المنفعه و زیربنایی فعالیت می کنند.

پورمعصوم پور، دبیر هیئت ووشوی استان کرمان نیز در ادامه این جلسه ضمن تشکر از فرماندار شهربابک به دلیل حمایت هایش از ورزش شهربابک گفت: پاریزی مدیر پر تلاش اداره ورزش و جوانان شهربابک و یکی از مدیران موفق اداره کل ورزش و جوانان استان است.

وی با بیان اینکه در شهربابک همیشه از رشته ورزشی ووشو حمایت شده است، افزود: این شهرستان همیشه در مباحث حرفه ای ورزش و فضاهای ورزشی همیشه حرف برای گفتن دارند.

معصوم پور یادآور شد: در بازی های آسیایی که در جاکارتا برگزار شد در ورزش های انفرادی بعد از کشتی، رشته ورزشی ووشو بیشترین مدال را آورد و جز ورزش هایی است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از حیث مدال آوری روی آن حساب می کنند.

وی تصریح کرد: چین مهد ووشو است و بیش از 200 میلیون ووشوکار دارد اما می توانیم که چین را جا بگذاریم و قهرمان جهان شویم .

معصوم پور با بیان اینکه ووشو ایران جایگاه خوبی در جهان و آسیا دارد، گفت: ووشو استان در جایگاه خیلی خوبی در سطح کشور قرار دارد و شهرستان شهربابک نیز با حمایت های پاریزی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان و ووشوکاران تلاش ها و فعالیت های زیادی در این رشته داشته است.

وی افزود: سه سال متوالی که ما به مسابقات قهرمانی کشور اعزام داریم، شهربابک همیشه نماینده داشته و نتیجه کسب کرده است.

دبیر هیئت ووشو استان تصریح کرد: هم اکنون در سطح کشور نتیجه گرفتن کار خیلی سختی است ولی خوشبختانه بچه های شهربابک خیلی پر توان بودند و این چیزی نیست جز تلاش های این بزرگواران که نتیجه خوبی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه فاطمه کرمی از شهربابک برای مسابقات انتخابی تیم ملی انتخاب شده است و پیشنهاداتی از باشگاه سپاهان دارد، یادآور شد: یکی از مشکلاتی که در این رشته در شهربابک وجود دارد، نبود یک فضای تخصصی برای فعالیت ووشو کاران است.

معصوم پور از باشگاه شهرداری شهربابک برای حمایت از ووشو کاران این شهرستان تشکر و تأکید کرد: باید رشته های مدال آور در اولویت قرار گیرند.

در پایان این جلسه، حکم یدالله مهدوی به عنوان رئیس هیئت ووشو به وی اعطا شد.

انتهای پیام/ب

شورای ورزش شهرستان شهربابک

برچسب ها: اخبار ورزشی ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.