باید برای مقابله با دشمن یک عزم جدی داشت

امام جمعه کرمان گفت: باید برای مقابله با دشمن یک عزم جدی داشت و با قدرت در مقابل آن ایستاد، کسانی که اعتماد به نفس ندارند، کشور را به سمت خواسته‌های دشمن هدایت میکنند .

باید برای مقابله با دشمن یک عزم جدی داشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: حاکمان باید نسبت به اقتصاد توجه خاصی داشته باشند، حضرت علی(ع) به همه بخش‌های اقتصاد توجه می‌کردند، کوفه که مرکز حکومت بود از رفاه نسبی برخورد بود و این برای همه شهرها صدق می‌کرد، البته امام جلوی رانت‌خواران و ویژه‌خواران را می‌گرفت و در مقابل آنان می‌ایستادند.

علیدادی‌سلیمانی افزود: امروزه در دنیا ثروت در مسیری خرج می‌شود که ندای آزادی‌خواهی در دنیا را از بین ببرد و هیچ حرکت انقلابی شکل نگیرد.

وی ادامه داد: حاکمان کم‌عقل منطقه در این مسیر با غرب همکاری می‌کنند و البته تحقیر هم می‌شوند، گاهی آنان را گاوی شیرده می‌خوانند و گاهی هم می‌گویند که امنیت شما تنها دو هفته بدون ما دوام می‌آورد.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به روز کودک گفت: این روز در تقویم جهانی شعاری بیش نیست، آنان در این مورد گزینشی برخورد می‌کنند، سالها است که کودکان فلسطینی قتل‌عام و کودکان یمنی در بمباران‌های متعدد کشته می‌شوند، اما صدای مخالف و اعتراضی از دنیا نمی‌شنویم.

امام جمعه کرمان به روز نیروی انتظامی پرداخت و با تقدیر از فعالان این عرصه گفت: این عزیزان همه وقت، انرژی و جان خود را گذاشته‌اند برای اینکه این کشور و مردم آن در آرامش و امنیت باشند، باید به آنان تبریک گفت و برای آنان به خاطر کاهایی که انجام می‌دهند با همه وجود احترام قائل شد.

وی ادامه داد: نیروی مهیا و آماده برای امنیت کشور ما که در دنیا مثال‌زدنی است، یک ضرورت است، کمک به بخش‌های اخلاقی کشور از کارهای خوب پلیس است، آنان در این راه تمام‌قد ایستاده و با فسق، فجور، بی‌انضباطی و ناامنی که هر کدام می‌تواند هر جامعه‌ای را به چالش ببرد، مقابله می‌کنند.

علیدادی‌سلیمانی به هجرت امام خمینی(ره) به پاریس پرداخت و ابراز داشت: با این اقدام، انقلاب اسلامی حرکتی شتابان گرفت و به پیروزی رسید، اکنون این انقلاب به 40 سالگی و در اوج قدرت رسیده است.

وی اضافه کرد: نمونه این قدرت را چند روز قبل توسط سپاه شجاع و قهرمان شاهد بودیم که با موشک‌ها و پهپادهای خود در یک ماموریت حساس و ارزشمند، دل ملت را شاد کرده و انتقام شهداء خود را گرفت، حتی کسانی که دوست هم نداشتند بگویند، به آن اعتراف کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، گفتمان انقلاب اسلامی را در منطقه دست بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد: در سخنان اخیر مقام معظم رهبری شاهد این موضوع بودیم که ایران اسلامی در مواضع خود با قدرت ایستاده است.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در اجتماع باشکوه بسیجیان در ورزشگاه آزادی تهران، دشمن‌شناسی را بسیار با اهمیت خواند و ابراز داشت: باید همه وجوه دشمن را بشناسیم و حرکات آن را پیش‌بینی کرده و بدانیم که توسط آن از کجا ضربه می‌خوریم که مقام معظم رهبری بخشی از آن را اشاره کردند.

وی از لزوم اعتماد به نفس در ایستادن در مقابل دشمن سخن به میان آورد و تصریح کرد: در میان سخنرانی رهبری این نکته را در میابیم که، باید برای مقابله با دشمن یک عزم جدی داشت و با قدرت در مقابل آن ایستاد، کسانی که اعتماد به نفس نداشته باشند، کشور را به سمت خواسته‌های دشمن هدایت میکنند که خائن هستند.

علیدادی‌سلیمانی توجه به نسل جوان را لازم و ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: اجازه دهید جوانان تحت مدیرت دلسوزانه شما بتوانند کشور را از پیچ‌های خطرناک عبور دهند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: بر همه ما واجب است که نسل جوان را به کار بگیریم تا کشور را جلو ببرد.

وی با تاکید بر اینکه این کشور را می‌توان از گذرگاه‌های سخت عبور دهیم، تصریح کرد: باید در این راه به سرمایه‌های کشور به ویژه روستا و عشایر توجه زیادی داشت که با کمترین هزینه می‌توان بیشترین بهره‌برداری را داشت.

علیدادی‌سلیمانی ابراز امیدواری کرد که قدرت ایران در بازار نیز وارد شده و بنگاه‌های اقتصادی بتوانند بار دیگر دشمن را ناامید کنند.

انتهای پیام/س

 

بر همه ما واجب است که نسل جوان را به کار بگیریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار