استان: برای انتخاب ۱۱ بازیکن به مشکل برخوردم/مشکل فولاد بودن یا نبودن رفیعی نیست

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به بازیکنان هر ۲ تیم بابت نمایش خوبشان تبریک می‌گویم، مشکلات زیادی داریم و بودن یا نبودن سروش رفیعی مشکل فولاد خوزستان نیست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ایلی استان سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از شکست تیمش مقابل تيم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری بعد از این بازی در خصوص این دیدار اظهار كرد: قبل از هر چیزی به بازیکنانم و  تیم پدیده  بابت برد تبریک می گویم چون فوتبال مدرنی را به نمایش گذاشتند.

او ادامه داد: مشکل ما در حال حاضر مشکل زمان است. ما فرصت کافی برای آماده سازی تیم نداشتیم. این موضوع برای ما سخت بود تا ۱۱ بازیکن اصلی را در زمین بچینیم اما مقابل پدیده ای بازی کردیم که ۸ بازیکن آن ۲ سال کنار هم بازی کردند.

استان تاکید کرد: از هواداران مان هم تشکر می کنم که این همه راه برای حمایت از ما آمدند اما فوتبال خوبی هم تماشا کردند. از بازیکنان خواستم بعد از بازی سرشان را بالا بگیرند و به امید خدا ۲ هفته دیگر که به مشهد می آییم دست پر برگردیم. بازی ۲ هفته بعد از بازی امروز بهتر خواهد بود. ما به خاطر یکسری اشتباهات ساده گل دریافت کردیم. با تجریه و تحلیل بازی امروز باید اشتباهات را به حداقل برسانیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: به هر حال همان طور که گفتم گلی که خوردیم به این خاطر بود که تیم پدیده تیم یکپارچه‌ای است. زمانی هم که ۲ بر یک جلو بودیم بازیکن ما موقعیت خوبی از دست داد. به هر حال در فوتبال خوش شانسی و بدشانسی هم وجود دارد.

او در ادامه نشست خبری خود درباره استفاده از بازیکنان جوان تصریح کرد: به هر حال در فوتبال همه چیز اتفاق می افتد اما کسانی که امروز بازی ما را دیدند متوجه شدند که پیشرفت هایی در بازی فولاد نسبت به قبل به وجود آمده است. در ابتدای بازی ۳ بازیکن جوان را به زمین فرستادیم و در ادامه بازی هم بازیکنان جوان را به زمین فرستادیم. باید به جوان ها میدان داد تا اعتماد به نفس را برای ترقی و پیشرفت تیم به دست بیاورند.

استان درباره وضعیت سروش رفیعی هم افزود: سروش رفیعی به خاطر درمان مصدومیتی که داشته اخیرا به ما اضافه شد. مطمئنا باید ببینیم آمادگی کامل را برای بازی کردن دارد یا نه. الان مشکل تیم ما بود یا نبود رفیعی نیست بلکه نحوه بازی تیم ماست که باید ترمیم شود. به هر حال زمانی که من آمدم از مدیریت و هواداران خواستم که ذهنیت بازیکنان را باید تغییر دهیم و الان هم رفته رفته این کار را انجام می دهیم.


بيشتر بخوانيد:

 پدیده خراسان ۳- ۲ فولاد خوزستان / کامبک شاگردان گل محمدی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

استان: فقط بازیکنانی می‌توانند در فولاد بمانند که دنبال کار و تلاش باشند

فولادی‌ها پنجشنبه به مشهد می‌روند/ جریمه‌ای برای رفیعی در کار نیست


انتهاي پيام/

اظهارات سرمربي تيم فولادخوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار