مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه استعفا کرد

بهرام سبحانی از سمت مدیر عاملی شرکت فولاد مبارکه استعفا کرد و حمید رضا عظیمیان به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت منصوب شد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه استعفا کردبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی،‌ دوران مدیریت سبحانی، شرکت فولاد مبارکه شاهد توسعه در ظرفیت سازی و تولید محصول، افزایش سوددهی به سهامداران شد. همچنین توجه به مسئولیت اجتماعی از اقدامات دوره مدیریت سبحانی به شمار می آید.

شرکت فولاد مبارکه پیش از حضور سبحانی در راس آن شرکت، از ظرفیت تولید 7.4 میلیون تن فولاد برخوردار بود اما هم اینک آن رقم با رشد 40درصدی به 10.3 میلیون تن رسیده است. در همین حال تولید واقعی شرکت نیز با افزایش 38درصدی همراه شد.

راه اندازی ماشین ریخته گری فولادشماره 5، افتتاح کارخانه گندله سازی سنگان و راه اندازی توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا از جمله اقدامات شاخص دوره مدیریت سبحانی محسوب می شود.

از سوی دیگر حمید رضا عظیمیان به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه و محمود اسلامیان به عنوان رئیس هیئت مدیره تعیین شدند. همچنین محمود اکبری مزرعچه و بهمن عیاررضایی به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه منصوب شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۴ مهر ۱۳۹۷
باید ببینن اموالش قبل از مدیر عاملی چقدر بوده و حالا چقدره
آخرین اخبار