ناکامی شهید چمران در جام باشگاههای آسیا

نماینده هندبال بانوان ایران مقابل دومین تیم کشور میزبان هم از کسب پیروزی بازماند.

ناکامی شهید چمران در جام باشگاههای آسیا پاکدل رییس هیات هندبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار  با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز    گفت : در سومین روز از مسابقات هندبال بانوان باشگاههای آسیا ، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز ، تیم شهید چمران لارستان ایران به مصاف آلماتی قزاقستان رفت و ۳۱-۲۱ نتیجه را واگذار کرد .

نائب رییس فدراسیون هندبال بیان کرد : نیمه نخست این مسابقه ۱۷-۱۱ بسود نماینده قزاقستان به پایان رسید ولی در نیمه دوم تیم شهید چمران برای جبران گلهای خورده بازی بهتری را به نمایش گذاشت اما بدلیل فاصله ایجاد شده راه به جایی نبرد و در پایان مغلوب تیم میزبان شد .

پاکدل افزود : هندبالیست های لارستانی در بازی نخست هم برابر کایسار قزاقستان شکست خورده بودند و تنها موفق به برتری مقابل تی اسپورت هند شدند.

وی إضافه کرد : نماینده ایران برای افزایش شانس قرار گرفتن در میان ۳ تیم برتر این مسابقات ، یکشنبه ۱۵ مهرماه رودرروی آجمک ازبکستان قرار می گیرد و چاره ای جز برد در این دیدار نخواهد داشت.

سومین دوره رقابت های هندبال بانوان باشگاههای آسیا با حضور شش تیم به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاریست و تا ۱۷ مهرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/س

نتایج مسابقات هندبال

 
 
 
 
برچسب ها: اخبار ورزشی ، هندبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار