۷۸ متهم در استان بوشهر دستگیر شده است

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال به ارزش ۳۴۳ میلیارد تومان جرایم اقتصادی در استان بوشهر کشف و ۷۸ متهم دستگیر شده است.

۷۸ متهم در استان بوشهر دستگیر شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه افزایش میزان تماس مردمی با پلیس نشانه اعتماد بین پلیس و شهروندان است گفت:در ۶ ماهه نخست امسال شکایت شهروندان از پلیس ۳۶ درصدکاهش و تقدیر و تشکر از پلیس ۴۱ درصد افزایش داشته است.

وی از تماس مردمی با فوریت‌های پلیسی استان خبرداد و بیان کرد: در شش ماه نخست امسال شهروندان استان بوشهر ۲۵۰ هزار بار با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته‌اند که ۱۴ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

رئیس پلیس استان بوشهر از کاهش جرایم خشن و قتل در استان خبرداد و تصریح کرد: وقوع قتل در استان بوشهر در شش ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد کاهش و کشفیات جرایم خشن ۴۵ درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به کشف ۶۹ فقره انواع جرایم اقتصادی به ارزش افزون بر ۳۴۳ میلیارد تومان خاطر نشان کرد: کشف این میزان جرایم اقتصادی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱۲ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس استان بوشهربا اشاره به دستگیری ۷۸ متهم جرایم اقتصادی در شش ماه نخست امسال در استان به کشفیات مواد مخدر پرداخت و گفت: در این مدت افزون بر ۵ تن و ۶۵۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۴ درصدی دارد.

سردار واعظی با اشاره به انهدام باند‌های مواد مخدر خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال ۹ باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهرمنهدم شده است.

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر کلاهبرداری رایانه ای، برداشت غیرمجاز اینترنتی، نشراکاذیب و هتک حیثیت را سه جرم اصلی در فضای مجازی استان عنوان کرد و گفت: ۹۸ درصد کل جرایم سایبری استان بوشهر به‌وسیله پلیس فتا کشف شده است.

وی با بیان اینکه شهر‌های بوشهر، برازجان و دیر بیشترین تصادفات منجر به فوت در حوزه درون شهری را داشته‌اند از کاهش ۲۹ درصد تصادفات فوتی در شش ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: بیشترین تلفات تصادفات درون شهر مربوط به موتورسواران، عابران پیاده و خودرو پراید ثبت شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه مجموع تصادفات حوزه برون شهری استان بوشهر ۸ درصد افزایش داشته افزود: در شش ماه نخست امسال تصادفات فوتی ۱۹ درصد و تعداد متوفیان حوزه برون شهری نیز ۱۲ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/م

۳۴۳ میلیارد تومان جرایم اقتصادی در استان بوشهر کشف شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.