عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزدگفت: قهری بین مردمی یزد و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی ایجاد شده و مردم از اتوبوس‌های واحد استفاده نمی کنند.

 مهدی کاشفی زاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: قهری بین مردم یزد و ناوگان‌های حمل و نقل عمومی ایجاد شده است و هر سال که می گذرد استقبال و تمایل مردم برای استفاده از ناوگان‌های عمومی کمتر می‌شود و این در حالی است که در کشور‌های دیگر همه مردم به سمت وسایل عمومی رو آورده اند.

کاشفی زاده با اشاره به اینکه افزایش استفاده از خودروهای تک سر نشین در سطح شهر یزد باعث آلودگی هوا وصوتی و .. شده است افزود: شلوغی و ازدحام خیابان‌ها باعث ناراحتی  و موجب آزار و اذیت  مردم نیز شده است.

وی با توجه به استفاده نکردن مردم از اتوبوس‌های واحد گفت: شورای اسلامی شهر یزد در نظر دارد مسیر‌هایی را که مورد استفاده بیش‌تر مردم است را مد نظر قرار دهد و حمل و نقل ترکیبی را به کار ببرد و همچنین در بافت تاریخی شهر ایستگاه‌های دوچرخه راه اندازی کند تا مردم در بافت تاریخی از دوچرخه استفاده کنند.

وی همچنین به خرید ۲۰ دستگاه مینی بوس و ون به مبلغ ۵ میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: قرار است که ۲ دستگاه در اختیار جانبازان و معلولین قرار بگیرد و بقیه دستگاه‌ها با همکاری سازمان بار و مسافر در مسیر‌ها یی قرار بگیرد که مردم بتوانند استفاده‌ی بهینه کنند.

کم شدن و استقبال نکردن مردم استان یزد از ناوگان‌های حمل و نقل عمومی از جمله برنامه‌های مورد بررسی شورای اسلامی شهر و شهرداری استان یزد است.

انتهای پیام/ی

افزایش خودروهای تک سر نشین در شهر یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.