تروریست‌های کومله به عنوان گروه لابی در وزارت دادگستری آمریکا ثبت نام کردند

گروهک ضد انقلاب کومله در تلاش برای تقویت رابطه خود با دولت آمریکا به عنوان لابی در وزارت دادگستری این کشور ثبت نام کرد.

تروریستهای کومله به عنوان گروه لابی در وزارت دادگستری امریکا ثبت نام کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گروهک ضد انقلاب کومله در تازه‌ترین اقدام خود برای نزدیک‌شدن هرچه بیشتر به کاخ سفید به عنوان یک گروه لابی در وزارت دادگستری آمریکا ثبت‌نام کرد.

این گروهک تروریستی که در شمال عراق حضور دارد بنا به گزارش وب‌سایت «المانیتور» اواخر ماه گذشته به منظور «ایجاد روابط مستحکم و پایدار» با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در وزارت دادگستری این کشور به عنوان یک گروه لابی ثبت نام کرده است.

به نوشته «المانیتور» کومله، گروه مسلحی است که علیه ایران فعالیت دارد و از سالهای دور سوابق مشخصی در جذب کمک‌های خارجی در کنگره آمریکا داشته و این اقدام تازه تنها نشان دهنده نقش آشکارتر و عمومی‌تر این گروه است.

المانیتور ضمن فهرست‌کردن اسامی برخی از حامیان این گروهک در کنگره آمریکا می‌نویسد این گروه در ماه‌های اخیر و به‌ویژه پس از خروج دونالد ترامپ از برجام فعالیتهای خود را افزایش داده و در ماه ژوئن همراه با دیگر گروهک موسوم به «حزب دموکرات کردستان» در سفر شش روزه‌ای به واشنگتن با مقامات وزارت خارجه، کنگره و برخی از اندیشکده‌های آمریکایی دیدار و گفتگو کردند.

المانیتور همچنین می‌افزاید همزمان با افزایش لفاظی‌ها و رویکرد تهاجمی دونالد ترامپ علیه ایران، همانند دیگر گروک‌های تروریستی، گروهک کوله نیز ثبت‌نام در وزارت دادگستری آمریکا را فرصتی برای تقویت رابطه خود با دولت ترامپ می‌داند. همچنان که در نشست اخیر گروهک تروریستی منافقین در پاریس، «رودی جولیانی» و «نیوت گینگریچ» از مشاوران ارشد دونالد ترامپ، نیز شرکت کردند.

این وب‌سایت آمریکایی در پایان با اشاره به تلاش‌های این گروهک‌های تروریستی برای نزدیکی به دولت ترامپ و همچنین کوشش اعضای ارشد دولت ترامپ برای استفاده از آن‌ها علیه تهران به توانایی آن‌ها در به چالش‌کشیدن ایران تردید می‌کند.

انتهای پیام/

ثبت نام گروهک تروریستی کومله در وزارت دادگستری آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار