سردار اصلانی؛

‍ آذربایجان غربی؛ کمربند امنیتی کشور است

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:‍ امنیت استان آذربایجان غربی از تمام استان‌ها بیشتر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سردار اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در نشست صمیمی با سران طوایف و عشایر استان آذربایجان غربی گفت؛امروز امنیت پایداری در استان آذربایجان غربی حاکم است، امنیت پایدار در کنار امنیت مردم محور است و مردم خودشان امنیت را ایجاد می‌کنند.

وی در ادامه افزود: هر چقد امنیت در جامعه پر رنگ باشد شاهد شکوفایی اقتصادی، فرهنگی و... خواهیم بود، استان آذربایجان غربی با بیش از هزار کیلومتر مرز و با وجود تلاش و همت مضاعف همه نیرو‌های امنیتی و فداکاری‌های مرزنشینان و دلیرمردان از امنیت نسبی برخوردار است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی کمربند امنیتی کشور است، تصریح کرد: به جرات می‌توان گفت که امنیت استان آذربایجان غربی از تمام استان‌ها بیشتر است چرا که ،دشمنان قسم خورده همیشه در حال ایجاد اخلال در امنیت هستند، اما نیرو‌های مرزبانی و عشایر غیور با هوشیاری و دقت هر گز اجازه نداده اند که آن‌ها به امنیت تعرضی داشته باشند.

سردار اصلانی در ادامه گفت: امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت و هماهنگی همه سازمان‌ها و نهاد‌ها حاصل می‌شود و پلیس نیز حافظ و ناظر امنیت است و در هر جایی که مردم مشارکت داده شوند آن سازمان در ماموریت‌های خود موفق خواهد بود.

وی افزود: امنیت سایبان توسعه و آبادانی و حتی رسیدن به رضایت الهی است، به فضل و مدد الهی امروز امنیت مناطق کوهستانی به دست خود عشایر، معتمدین و جوانان آن‌ها سپرده شده و ما شاهد یک وضعیت بسیار مطلوب در سراسر نقاط استان هستیم.

سردار اصلانی عشایر استان را مایه عزت و افتخار دانست و گفت: توجه و عنایت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به این قشر زحمت کش و ولایت مدار انقلاب، نشان از عمق علاقه رهبری به عشایر است و آن‌ها نیز در صحنه‌های مختلف پایبندی خود را به آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده اند.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: نیروی انتظامی مسئولیت ایجاد نظم و امنیت در جامعه را بر عهده دارد و جامعه عشایر نیز به عنوان سرمایه‌های اجتماعی این نیرو محسوب می‌شوند لذا ارتباط دو سویه این دو نهاد باعث رشد، توسعه و ارتقاء امنیت خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری نشست صمیمی با سران طوایف و عشایر استان آذربایجان غربی

برچسب ها: پلیس ، اخبار اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.