فرماندار الیگودرز خبرداد؛

تجهیز راهدارخانه‌های الیگودرز

فرماندار الیگودرز از تجهیز راهدارخانه‌های این شهرستان با توجه به سردسیر و برف گیر بودن این منطقه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمید کشکولی فرماندار الیگودرز گفت: عمده عشایر غرب کشور با ۴۵۰۰ خانوار و ۳۱ هزار نفر جمعیت در شهرستان الیگودرز قرار دارند که کوچ می‌کنند.

وی افزود: با توجه با اخطار‌های هواشناسی این عشایر باید کوچ کنند که متاسفانه اعتصاب کامیون داران سبب شده تا هنوز نتوانند جا به جا نشوند و این زنگ خطری است.

فرماندار الیگودرز عنوان کرد: امور عشایری شهرستان اعلام کرد که این عشایر باید جا به جا می‌شدند و به سمت خوزستان و دزفول می‌رفتند، چون اگر بارش‌ها ادامه پیدا کند و هشدار واقعی باشد خسارتی به آن‌ها وارد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات بررسی شده در جلسات بحران این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه ماشین آلات راهداری مشکل داریم و با توجه به اینکه منطقه سردسیر و یخبندان است اگر بارش باشد ماشین آلات مناسبی وجود ندارد بنابراین برای تامین و تجهیزات این ماشین آلات نیازمند اعتبار هستیم.

کشکولی بیان کرد: علی رغم اینکه قرار بود راهدارخانه گله بادوش الیگودرز تجهیز شود، اما هنوز میسر نشده در حالی که این منطقه برف گیر است و سال قبل ارتفاعات برف آن تا تقریبا ۴ متر و نیم رسید پش نیاز است این رهدارخانه تجهیز شود.

وی تصریح کرد: شهرستان الیگودرز وسعت زیادی دارد، اما متاسفانه شرکت توزیع نیرو با این همه کار خدماتی عالی که انجام می‌دهد تنها یک جرثقیل در این شهرستان دارد و در این زمینه نیز مشکل داریم.

فرماندار الیگودرز در رابطه با مشکل نبود تجهیزات آتش نشانی در این شهرستان نیز خاطرنشان کرد: سد حوضیان، رودبار و خان آباد در این شهرستان قرار دارد و همواره افرادی برای گردش و شنا به این منطقه می‌آیند، اما ست غواصی خاصی نداریم و همواره باید با استان‌های همجوار تماس بگیریم.

انتهای پیام/م

راهدارخانه‌های  الیگودرز تجهیز شود

برچسب ها: بارندگی ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار