بازی با مرگ دختر نوجوان در قطار تندرو! +فیلم

وسوسه شیرین کاری حین مکالمه با تلفن همراه در قطار تندرو، دختر نوجوان هندوستانی را تا آستانه مرگ برد.

بازی با مرگ دختر نوجوان در قطار تندرو! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی تبدیل به ویدئویی داغ و پربازدید در شبکه های اجتماعی در هندوستان شده است بازی با مرگ یک دختر نوجوان این کشور را در نزدیکی شهر بمبئی به تصویر می کشد. این ویدئو اقدام خطرناک این دختر را در حالی که سوار بر یک قطار تندرو است نشان می دهد.

در این ویدئو مشاهده می شود این دختر 17 ساله در حالی که سوار بر قطار است در نزدیکی شهر بمبئی هند تلاش می کند تا دست خود را به بیرون دراز کند. او که یک هدفون در گوش خود قرار داده بود ناگهان با رسیدن قطاری که از روبرو در حال حرکت بود غافلگیر و در اثر لغزیدن از قطار آویزان شد. خوشبختانه تعدادی از مسافران که شاهد این صحنه وحشتناک بودند بلافاصله وارد عمل شدند و توانستند در آخرین لحظه او را از مرگ حتمی نجات دهند.

این دختر اگرچه در این حادثه دچار آسیب نشد اما چنان دچار ترس و وحشت شده بود که به شدت می لرزید. او پس از توقف قطار در حالی که بدحال بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. بنا به گزارش رسانه های محلی هندوستان این دختر پس از انجام درمان از بیمارستان مرخص شد. او در گفتگو با یکی از رسانه های محلی هند گفت : " لحظه ای دستم را دراز کردم. نمی دانم بعد از آن چه اتفاقی رخ داد. اما بسیار خوش شانس بودم که مسافرانی که در کنار من در قطار حضور داشتند واکنش بسیار سریعی نشان دادند و توانستند نه تنها جان مرا از مرگ حتمی نجات دهند بلکه تلفن همراهم را نیز از آسیب حتمی حفظ کنند."

او در مورد علت دراز کردن دست خود گفت : " من در حال صحبت با یکی از دوستانم با تلفن همراه بودم و در محل مناسبی ایستاده بودم. ناگهان یک قطار از روبرو رسید و من تعادلم را از دست دادم."

گفتنی است؛ سخنگوی شرکت حمل و نقل هندوستان از بررسی این حادثه برای جلوگیری از وقوع احتمالی حوادث مشابه خبر داد.

انتهای پیام/

خوش شانسی محض دختر نوجوان در سقوط از قطار تندرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
آدمو رعد و برق بگيره جو نگيره! درست گفتم!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
قطار تند رو کجا وایسادن واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
خدا بهش رحم کرد ... با احتیاط و تعقل کار کنید ...مگر این خانم و امثال وی چند بار م توانند زنده شوند ؟؟ در ضمن مگر کماندو و رنجر هستند که میخواهند کار عجیب کنند ؟؟