هلاکت ۲ صهیونیست در عملیات مبارز فلسطینی در کرانه باختری

در تازه‌ترین عملیات مبارزان فلسطینی، دو نفر از شهرک‌‌نشینان صهیونیست به هلاکت رسیدند.

عملیات مبارزان فلسطینی در کرانه باختری؛ هلاکت 2 صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، در تازه‌ترین عملیات مبارزان فلسطینی، دو نفر از شهرک‌‌نشینان صهیونیست به هلاکت رسیدند.

آنگونه که «الشرق الاوسط» گزارش داده روز یکشنبه یک جوان فلسطینی در یک منطقه صنعتی در کرانه باختری تجمع صهیونیست‌ها را هدف گلوله قرار داد که در پی آن دو صهیونیست به هلاکت رسیدند و یک نفر دیگر نیز به‌ شدت زخمی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تأیید این عملیات افزود جوان 23 ساله فلسطینی با یک اسلحه دست‌ساز صهیونیست‌ها را هدف قرار داده و سپس متواری شده است.

این عملیات در منطقه‌ای صنعتی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «آرییل» واقع در جنوب شرق نابلس انجام شده است. جنبش جهاد اسلامی فلسطین این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه، بیت‌المقدس و روستای خان الاحمر اعلام کرد.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در ماه مه ۲۰۱۸ به تخلیه و تخریب روستای فلسطینی‌نشین خان الاحمر رأی داد و از آن پس این روستا صحنه درگیری‌ها بین ساکنان این منطقه با اشغالگران صهیونیست بوده است.

خبرگزاری فرانسه اوایل مهرماه گزارش داد  رژیم صهیونیستی به ساکنان روستای خان الاحمر در بخش اشغالی کرانه باختری تا اول اکتبر مهلت داد تا با دست خود روستایشان را تخریب کنند.

پس از سال‌ها دعوای حقوقی، دیوان عالی اسرائیل اول سپتامبر اجازه تخریب روستای خان الاحمر در شرق قدس را که بین دو شهرک صهیونیستی قرار دارد و حدود ۲۰۰ فلسطینی در آن زندگی می‌کنند، صادر کرد. این روستای فلسطینی هم در نهایت، به سرنوشت روستا‌های اشغال شده فلسطینی دچار شد و پیامد‌های شهرک سازی در کرانه باختری دامن آن را گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار