پایان تکثیر و پرورش میگو در استان بوشهر بدون مخاطره

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش دامپزشکی در کنترل بیماری‌های دام و آبزیان گفت: تکثیر و پرورش میگو در استان بوشهر بدون مخاطره و بدون شیوع بیماری با موفقیت اجراء شد.

پایان تکثیر و پرورش میگو در استان بدون مخاطرهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مجید خورشیدی ظهرامروز در مراسم گرامیداشت روز دامپزشکی، نقش این دستگاه در امنیت غذایی، سلامت جامعه و توسعه پایدار را بسیار مهم دانست و گفت:دامپزشکی با تفکر امنیت غذایی، سلامت جامعه و توسعه پایدار رسالت و وظیفه خود را به نحو احسن انجام می‌دهد که جای سپاس دارد.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه دامپزشکی در سلامتی جامعه تصریح کرد: بدون شک دامپزشکی یکی از دستگاه‌های مهم اجرایی محسوب می‌شود که وظایف آن در تامین و تضمین سلامت جامعه نقشی اساسی غیر قابل انکار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با تاکید بر نقش مهم پیشگیری از شیوع بیماری در ارتقا سلامتی جامعه خاطرنشان کرد: دامپزشکی با ارائه خدمات مهمی از جمله پیشگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و نظارت بهداشتی بر تولید و عرضه فرآورده‌های پروتئینی پیام‌آور سلامت سفره غذایی مردم است.

خورشیدی، اداره کل دامپزشکی استان بوشهر را یکی از ادارات موفق و برتر دانست و افزود: این دستگاه با مدیریت و برنامه ریزی توانسته در بخش بهداشت دام، طیور و آبزیان اقداماتی اساسی داشته باشد.

وی تکثیر و پرورش میگو را یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر دانست و گفت: در همین راستا دامپزشکی استان بوشهربا فعالیت موثر و مناسب و با همکاری دستگاه‌های مرتبط، توانست فصل تکثیر و پرورش میگو در استان بوشهر را بدون مخاطره و با موفقیت به پایان برساند.

انتهای پیام/م

تکثیر و پرورش میگو در استان بدون مخاطره پایان یافت

برچسب ها: حیات وحش ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.