برگزاری دومین جشنواره انتخاب رسانه‌های برتر کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر اطلاع رسانی دقیق و هنرمندانه در قوه قضائیه، دادگستری استان کرمان اقدام به برگزاری دومین جشنواره مطبوعات برتر استان با عنوان رسانه و عدالت نموده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه اولین جشنواره انتخاب رسانه‌های برتر در حوزه قضایی استان کرمان سال گذشته برای اولین بار درکشور برگزار گردید، گفت:دومین دوره این جشنواره با عنوان رسانه و عدالت ۲۵ آبان ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.

رئیس شورای قضائی استان کرمان به حجم وسیع اقدامات انجام شده در دستگاه قضائی استان کرمان اشاره کرد و افزود:اصحاب رسانه همواره همکاری وتعامل خوب و ارزشمندی با دادگستری در زمینه انعکاس اخبار و دستاورد‌های این نهاد حاکمیتی داشته اند، اما بایستی این همکاری‌ها تقویت گردد.

موحد بر ضرورت و اهمیت بحث اطلاع رسانی تاکید کرد و گفت:هدف اصلی دستگاه قضائی از برگزاری چنین جشنواره‌هایی ارتقای سطح آگاهی‌های مردم نسبت به مسائل حقوقی و قضائی است.

وی برگزاری جشنواره قلم و عدالت را در تاریخ فعالیت‌های دستگاه قضایی کشور بی سابقه دانست وافزود: سال گذشته اولین جشنواره انتخاب مطبوعات برتر در حوزه قضایی استان کرمان با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان گفت: با برگزاری هر چه بشتر این جشنواره‌ها قطعا هرسال نسبت به سال گذشته نواقص برطرف می‌شود و امیدواریم امسال هم بتوانیم به بهترین شکل برگزار کنیم.

موحد افزود: تمام تلاش خود را جهت تحقق اهداف دهگانه‌ای که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است خواهیم کرد. چرا که برگزاری چنین جشنواره‌هایی قدم بزرگ و روبه جلویی در بحث پیشگیری از وقوع جرم است

رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن تشکر از ادارات و کانون‌هایی که در برگزاری جشنواره کمک کردند، گفت: امیدواریم امسال نیز مانند سال گذشته در برگزاری بهتر جشنواره همراهی کنند.
انتهای پیام/ی

ارتقای سطح آگاهی‌های مردم نسبت به مسائل حقوقی و قضائی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار