فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور؛

نیرو‌های مسلح پا در رکاب ولایت آماده جانفشانی هستند

فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور با اشاره به آمادگی کامل نیرو‌های مسلح، گفت: سربازان ولایت آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید دشمنان است.

نیرو‌های مسلح پا در رکاب ولایت آماده جانفشانی  هستندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  امیر "فرهاد آریانفر" فرمانده قرارگاه غرب ارتش در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تبریک هفته ناجا، به آمادگی نیرو‌های مسلح اشاره و اظهار داشت: نیرو‌های ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی پا در رکاب ولایت آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: هر از چندگاهی دشمنان دست به تهدید ایران می‌زنند، اما خود آن‌ها نیز از اقتدار کشورمان آگاه و به خوبی می‌دانند کوچکترین اقدام آن‌ها علیه امنیت جمهوری اسلامی به پشیمانی همیشگی برای خودشان تبدیل می‌شود.

امیر آریانفر  بیان کرد: تلاش مذبوحانه دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر همواره با شکست مواجه شده است، جهان استکبار در دوران ۸ سال دفاع مقدس هرچه داشت رو کرد، اما در جنگی نابرابر با فضاحت و سرشکستگی میدان را ترک کردند.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش ادامه داد: پس از آن دشمنان انقلاب سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران اعمال کردند، ولی بازهم راه به جایی نبرده و ملت ایران استوار و مقام محکم‌تر از همیشه پشت سر رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته اند و اهداف نظام را به پیش می‌برند.

وی گفت: سربازان ولایت در نیرو‌های مسلح آماده هستند تا هرگونه تحرک دشمن را خنثی و در صورت تعدی و تجاوز آن‌ها پاسخی دندان شکن به ان‌ها بدهند.

امیر آریانفر در ادامه به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره و اظهار کرد: اگر امروز امنیتی پایدار در جای جای ایران اسلامی حکمفرماست به خاطر تلاش‌های شبانه روزی ماموران انتظامی است که از آسایش خود گذشته اند تا امنیت جامعه حفظ شود.

این مقام بلند پایه ارتش، همچنین از امنیت موجود در استان کرمانشاه ابراز رضایت کرد و گفت: با تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان شاهد وضعیت مطلوبی از لحاظ مباحث امنیتی در این دیار هستیم که جای قدردانی دارد.

وی در پایان آمادگی ارتش را برای هرگونه همکاری با نیروی انتظامی اعلام و از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته توسط پلیس قدردانی کرد.

در این دیدار همچنین سردار "منوچهر امان اللهی" فرمانده انتظامی استان نیز با قدردانی از حضور فرمانده و مسئولان قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور، اظهار داشت: پلیس با همه توان خود اماده برقراری امنیت در جامعه و جلب رضایت مردم است.

انتهای پیام/ز


پلیس با همه توان خود اماده برقراری امنیت در جامعه و جلب رضایت مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار