چه کسی جانشین نیکی هیلی خواهد شد؟

پس از استعفای نماینده آمریکا در سازمان ملل، رسانه‌ها و محافل سیاسی این کشور گمانه‌زنی‌های خود را درباره جانشین وی آغاز کرده‌اند.

چه کسی جانشین نیکی هیلی خواهد شد؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استعفای نیکی هیلی، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد، رسانه‌ها و محافل سیاسی این کشور گمانه‌زنی‌های خود را درباره جانشین وی آغاز کرده‌اند.

به نقل از بلومبرگ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز (سه شنبه) اعلام کرد دینا پاول، مسئول اجرایی بانک گلدمن ساکس و معاون سابق مشاور امنیت ملی آمریکا در امور راهبردی که هشتم دسامبر سال 2017 میلادی از سمت خود استعفا کرد، قطعاً یکی از گزینه هایی است که او برای این سمت مدنظر دارد.

یک مقام آگاه به رویداهای کاخ سفید نیز در گفتگو با واشنگتن اگزمینر از احتمال انتخاب ریچارد گرنل، سفیر آمریکا در آلمان، به عنوان جانشین هیلی خبر داد. این سفیر همجنس‌باز دولت ترامپ، یکی از افراطی‌ترین موضع‌گیری‌ها را تاکنون علیه کشورمان داشته است.

از سوی دیگر، مجری شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان احتمال انتصاب ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا، به عنوان نماینده دائم این کشور در سازمان ملل متحد، را رد نکرد. آنچه باعث تقویت این گمانه‌زنی شده، تعریف و تمجیدهای نیکی هیلی در جلسه استعفای خود از اوست. با این حال، ترامپ گفته برای اینکه متهم به پارتی‌بازی نشود، ایوانکا را برای این پست انتخاب نخواهد کرد؛ هر چند به توانایی او باور دارد!

مجله آمریکایی نیوزویک نیز در گزارشی احتمال انتصاب جرد کوشنر داماد ترامپ، را به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل بررسی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، دولت ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۰۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
یا برادردیوانه ترامپ یا بن سلمان فراری. یا عادل جبیر کله پوک یا کودک کش اسرائیل بنیامین نتانیاهو کثیف یاصدام. یا حرمله ال خلیفه چقدر جانورموذی همشون لیاقت پادویی دیوانه وار ترامپ دیوانه را دارن جایزه نوبل را بدن به قاتلین منطقه و جهان درب سازمان ملل راگل و سیمان بگیرن
آخرین اخبار