ارژنی ها و جدالی برای خروج از بحران

تیم ارژن دیدار پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال را مقابل فرش آرا مشهد برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۳ و پایانی دور رفت مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور ، تیم های ارژن شیراز و فرش آرا مشهد از ساعت ۱۸ روز پنج شنبه ۱۹ مهرماه به میزبانی سالن شهید ابوالفتحی شیراز به مصاف هم خواهند رفت .

در جدول رده بندی ارژن شیراز با ۱۶ امتیاز جایگاه هشتم را به خود اختصاص داده و فرش آرا مشهد با ۱۹ امتیاز در رده ششم قرار گرفته است.

نماینده فارس از هفته هفتم و بازی با مقاومت البرز نزدیک به ۴۸ روز است که رنگ برد را به خود ندیده و به بحران فرو رفته است.

در این هفته ها مشکلات بازیکنان ارژن هم دست کادرفنی این تیم را برای حضور مقابل رقبا بسته و حمید کمالی را وادار به استفاده از بازیکنان جوان و جویای نام کرده است .

حمید کمالی سرمربی ارژن شیراز در خصوص وضعیت این تیم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت : متاسفانه امسال دچار مشکلات عجیبی شده ایم و باعث شده است چند هفته خوب نتیجه نگیریم.

وی بیان کرد: همه در جریان مشکلات این هفته های تیم هستند ؛ از رفتن جواد اسفندیاری دروازه بان ما به خارج تا مصدومیت مرتضی کشاورز کاپیتان تیم که جراحی کرد و همچنین محرومیت میثم برمشوری از سوی کمیته فوتسال به خاطر کارت پایان خدمت و جدایی اسحاق سورغالی از تیم که باعث شده دست ما برای چینش بازیکنان سخت شود.

حمید کمالی افزود: از هفته هفتم و به خاطر نتایج خوب هدف گذاری ما حضور در پلی آف بود و اتفاقات بد از همان موقع شروع شد که در دنیای فوتسال و فوتبال عجیب و بی سابقه بود و وقتی در فوتسال چهار یا پنج بازیکن اصلی خود را نداشته باشید یعنی یک تیم را ندارید ؛در تیم ما زلزله آمد ولی باید همین شرایط را مدیریت کنیم.

سرمربی ارژن اضافه کرد: امیدوارم با کسب نتیجه قابل قبول مقابل فرش آرا مشهد دور رفت را به پایان برسانیم و برای دور برگشت تصمیمات بهتری بگیریم.

در هفته ۱۲ این مسابقات ارژن شیراز با ۳ گل مغلوب سن ایچ ساوه شد و فرش آرا مشهد هم ۵-۳ نتیجه را مقابل میهمان پرقدرت خود، مس سونگون واگذار کرد.

سجاد فتحی و میلاد امیری قضاوت بازی تیم های ارژن شیراز و فرش آرا مشهد را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ب

تیم ارژن دیدار پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال را مقابل فرش آرا مشهد برگزار می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار