بیش از ۹ هزار پست سازمانی در خراسان شمالی خالی است

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی گفت: امسال ۹ هزار و ۳۵۵ پست سازمانی در استان خالی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ حسین فرجی مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه دو هزار و ۱۳۳ پست سازمانی در ۲۴ دستگاه مشمول بودجه استانی و هفت هزار و ۲۲۲ پست سازمانی در ۸۹ دستگاه اجرایی استان هم چنان بدون تصدی هستند ، گفت: در خراسان شمالی ۲۴ دستگاه دولتی مشمول بودجه استانی هستند که در ۲۴ دستگاه دولتی سه هزار و ۵۴۵ نفر نیرو به عنوان نیرو‌های رسمی ،  پیمانی و قراردادی ، شرکتی و سایر مشغول به خدمت هستند.

وی افزود: از این نیرو‌ها دو هزار و ۶۷۴ نفر نیروی مرد با ۷۵ درصد و ۸۷۱ نفر نیروی زن با ۲۵ درصد در ۲۴ دستگاه در استان شاغل هستند.

فرجی گفت: برای ا. ۲۴ دستگاه دولتی یاد شده چهار هزار و ۵۶۷ پست سازمانی تعریف شده است که از سال ۸۳ تا به تاکنون دو هزار و ۴۴۴ پست با تصدی نیرو مشغول به کار است و دو هزار و ۱۳۳ پست سازمانی نیز بدون تصدی هستند.

وی با بیان این که ۵۴ درصد از پست‌های ۲۴ دستگاه دولتی با تصدی و ۴۶ درصد از پست‌ها بدون تصدی هستند ، اظهار کرد: از ۲۴ دستگاه دولتی یاد شده هشت دستگاه دولتی شامل ادارات کل بازرسی، پزشکی قانونی، انتقال خون، محیط زیست، عشایر، دامپزشکی، بهزیستی و استاندارد، بیش از ۵۰ درصد از پست‌های سازمانی اش بدون تصدی هستند.

مدیر کل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان شمالی افزود: در شهریور ماه امسال پنجمین آزمون فراگیر استخدامی برگزار شد که هم اکنون ۲۳۸ نفر فرآیند‌های استخدام آن‌ها در حال انجام است.

وی گفت: در نیمه دوم امسال نیز آزمون استخدامی فراگیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ب

هم اکنون ۲۳۸ نفر فرآیند‌های استخدام آن‌ها در خراسان شمالی در حال انجام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.