سردارمحمديان خبر داد:

کشف 111 ميليارد تومان کالای قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی البرز گفت: 111ميليارد و 975 ميليون تومان انواع کالاهای قاچاق امسال توسط ماموران انتظامی در اين استان کشف شده است.

پليس البرز امسال 111 ميليارد تومان کالا کشف کردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردارعباسعلی محمديان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: 8 ميليون و 231 هزار قلم دارو، 6 ميليون و 888 هزار نخ سيگار، 527 هزار ليتر انواع سوخت، 446 هزار قلم انواع لوازم آرايشی و بهداشتی و 24هزار ثوب انواع پوشاک از جمله کالای مکشوفه است.

وی افزود: دراين مدت تعداد قابل توجهی خودرو، موتورسيکلت، لوازم يدکی خودرو، گوشی تلفن همراه، انواع پارچه، لوازم صوتی و تصويری کشف و ضبط شد.

سردار محمديان گفت: تاکنون 248 پرونده کالای قاچاق دراستان البرز تشکيل شده که 192 فقره آن بالای 10 ميليون تومان، 37 فقره بالای 100 ميليون تومان و 19 فقره بالای 500 ميليون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی البرز تصریح کرد: در اين مدت 294 متهم و قاچاقچی کالا دستگير و 208 وسيله نقليه سبک و سنگين مربوط به متهمان توقيف شده است.

وی در ادامه گفت: کالای قاچاق، اقتصاد و بازار را تحت الشعاع قرار می دهد و در زمينه مبارزه با کالای قاچاق عزم ملی و فرهنگ سازی و مشارکت گسترده مردم لازم است.

سردار محمدیان گفت: مبارزه با قاچاق، يکی از مهم ترين الزامات تحقق سياست های اقتصاد مقاومتی در سالی است که از سوي مقام معظم رهبری به عنوان سال حمايت ازکالای ايرانی نام گذاری شده است.

فرمانده انتظامی البرز در پایان گفت: تاکيدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با کالای قاچاق مسئوليت پليس در اين خصوص بيش از پيش بوده و برابر دستور العمل ها و ابلاغيه های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با اين پديده شوم برخورد و فعاليت قاچاقچيان کالا رصد می شود. نوسان در قيمت ارز سبب شد تا برخي افراد سودجو به قاچاق و احتکار کالا روی بياورند که با همکاری مردم و پليس اخلالگران نظم اقتصادی يکی پس از ديگريی در چنگ قانون گرفتار می شوند.

انتهای پيام/

منبع خبر: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار