ارائه ۷۹۱ خدمت حقوقی به مددجویان کرمانی

رییس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان کرمان گفت:۸۲ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان کرمان همکاری دارند که به‌صورت رایگان به مشکلات حقوقی مددجویان رسیدگی می کنند.

ارائه ۷۹۱ خدمت حقوقی به مددجویان کرمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامحسین کریم زاده، رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه احقاق حق مددجویان یکی از وظایف ذاتی این نهاد در قبال مددجویان تحت حمایت است، گفت: ۱۰۶ پرونده در شش‌ماهه نخست امسال به اداره حقوقی کمیته امداد استان کرمان ارجاع شده است که از این تعداد ۶۷ پرونده مددجویی و ۳۹ پرونده سازمانی را شامل می‌شود.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی حقوقی برای مددجویان تحت حمایت این استان خبر داد و افزود: مسائل حقوقی و نکات کاربردی نحوه تنظیم قرارداد، امور حسبی و مسائل خانوادگی از موارد آموزش داده‌شده به مددجویان در این دوره‌های آموزشی است.

کریم زاده ادامه داد: ۱۴۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان نیز در شش‌ماهه نخست امسال از خدمات مشاوره حقوقی بهره‌مند شدند.

وی از همکاری ۸۲ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان کرمان خبر داد و گفت: این وکلا به‌صورت رایگان درزمینهٔ پیگیری و مشاوره پرونده‌های مددجویان در محاکمه حقوقی دادگستری با مددجویان این نهاد همکاری داشته‌اند.

رئیس اداره حقوقی وامور نمایندگان کمیته امداد استان کرمان بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را یکی از برنامه‌های مهم این نهاد است، افزود: ارائه خدمات حقوقی، مشاوره‌ای و قضایی به خانوارهای تحت حمایت یکی از بسته‌های خدماتی این نهاد در جهت توانمندسازی آن‌ها است.

وی بیان کرد: با ارائه خدمات و مشاوره‌های حقوقی مناسب این گروه از مددجویان ضمن آشنایی با حقوق قانونی خود و احیای این حقوق از چرخه فقر و بدنه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.

کریم زاده در پایان از همکاری خوب کانون وکلای نیکوکار استان کرمان و سازمان بسیج حقوقدانان با کمیته امداد این استان در رسیدگی به پرونده‌های مددجویان و ارائه خدمات رایگان حقوقی به مددجویان کرمان تقدیر کرد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار