استاندار کرمانشاه ،

پس از حضور سرمایه گذار راه آهن کرمانشاه همدان اجرایی می شود

استاندار کرمانشاه اعلام کرد : پروژه راه آهن سریع السیر کرمانشاه به همدان در حال بررسی است و پس از حضور سرمایه گذار کار اجرایی آن آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : دولت توانایی اجرای بسیاری از پروژه‌ها را ندارد، از این رو باید برای تکمیل پروژه‌های خود به دنبال جذب سرمایه بخش خصوصی باشیم.
وی گفت : اجرای پروژه راه آهن سریع السیر کرمانشاه به همدان نیازمند حضور سرمایه گذار بخش خصوصی است.
بازوند افزود : برای اجرای این پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۳۰ درصد آن توسط دولت و مابقی توسط بخش خصوصی تامین می‌شود.
وی با بیان اینکه از سرمایه گذاری در بخش آب حمایت می‌کنیم، اظهار داشت: سد‌های استان کرمانشاه این قابلیت را دارند که سرمایه گذاران بخشی از شبکه‌های آبرسانی آن‌ها را اجرایی کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به اعضای شورا‌های استان گفت: شورای استان بزرگترین پارلمان استان است که باید به آن توجه کنیم.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: اعضای شورا‌های استان به جای پرداختن به مشکلات استان، مسائل و مشکلات منطقه‌ای را نیز در نظر بگیرند.
بازوند با بیان اینکه باید این پارلمان محلی را تقویت کنیم، گفت: شورا‌ها بیشتر درگیر مسایل جزیی هستند و کار مثبتی تاکنون انجام نداده اند.
وی با بیان اینکه شهرداری‌ها عموما بدهکار هستند و نمی‌توانند حقوق کارکنان خود را پرداخت کنند، افزود: مقداری از مشکلاتی که شهرداری‌ها دارند، به دلیل نداشتن پشتوانه خوبی به اسم شورا‌ها است.
استاندار کرمانشاه عنوان کرد: شهرداری کرمانشاه نمی‌تواند یک پروژه را اجرایی کند که بیشترین توانایی آن پرداخت حقوق و معوقات است.
بازوند اظهار داشت: شورا‌ها باید مطالبه گر قوی باشند و به صورت جدی پیشنهاد‌ها و راهکار‌های خود را به وزارت کشور و دیگر ارگان‌ها ارائه کنند .
 
 
انتهای پیام/د

دولت توانایی اجرای بسیاری از پروژه‌ها را ندارد

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار