دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان  کرمانشاه ؛

هیچ محدودیت سرمایه ای برای جذب تسهیلات اشتغالزایی مناطق زلزله زده وجود ندارد

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه گفت: تمام واحدهای اقتصادی آسیب دیده و واحدهای ایجادی در مناطق شهری و روستایی می توانند از تسهیلات اشتغالزایی مناطق زلزله زده استفاده کنند.

هیچ محدودیت سرمایه ای برای جذب  تسهیلات اشتغالزایی مناطق زلزله زده وجود ندارد حسن عزیزی دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان  کرمانشاه   در  گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: تاکنون از محل اعتبارات روستابی ۱۵۰ میلیارد تومان برای ۱۳۰۰ طرح با ۲۹۷۶ فرصت شغلی توسط بانکهای عامل کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی در استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص جذب تسهیلات در شهرستان گیلانغرب از محل اعتبارات روستایی و عشایری عنوان نمود: از مبلغ ۱۱ میلیارد و ۸۳۶ میلیون تومان سهمیه اختصاصی به شهرستان گیلانغرب ۷۲ درصد به مبلغ ۸ میلیارد و ۵۳۴ میلیون تومان با اشتغالزایی ۳۵۵ نفر توسط بانکهای عامل پرداخت شده است.

حسن عزیزی در خصوص پرداخت تسهیلات ویژه مناطق زلزله استان نیز عنوان کرد:  از مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان اختصاصی ویژه مناطق زلزله تاکنون ۳۰ درصد به مبلغ ۸۸ میلیارد تومان با اشتغال ۶۲۱۳ نفر توسط بانکها جذب شده است.

وی  در خصوص شرایط جذب تسهیلات اشتغال ویژه مناطق زلزله گفت: هیچ محدودیت سرمایه ای برای این تسهیلات وجود ندارد و تمام واحدهای اقتصادی آسیب دیده و واحدهای ایجادی در مناطق شهری و روستایی می توانند از این تسهیلات استفاده نمایند.

 

گیلانغرب قطب پرورش ماهی های خاویاری در غرب کشور 



به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در ادامه جلسه به بازدیدهای انجام شده از طرح های اقتصادی اشاره نمود و گفت:  اقلیم مناسب آب و هوایی گیلانغرب این منطقه را مستعد تبدیل شدن به قطب پرورش ماهی های خاویاری در غرب کشور کرده است.

وی از مسئولین استانی و شهرستانی حاضر در جلسه خواستار جذب تسهیلات اشتغال روستایی و اعتبارات اشتغال ویژه مناطق زلزله با توجه به زمان محدود جذب این تسهیلات شدند.

 بیست و دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

گفتنی است: حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه استاندار و هیات همراه قبل از شروع جلسه از چندین طرح اقتصادی و خسارت دیده از زلزله شهرستان گیلانغرب از جمله طرح ایجادی پنجره upvc خیبر، مجموعه وگا صنعت تولید کنتده قطعات خودرو و ....   بازدیدکرد.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار