حذف بانوی جودوکار لرستانی به دلیل حجاب از مسابقات المپیک جوانان

مسئولان برگزاری مسابقات المپیک جوانان به دلیل پوشش اسلامی اجازه مبارزه کردن به "مارال مردانی" بانوی جودوکار لرستانی را ندادند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛مسئولان برگزاری مسابقات المپیک جوانان به دلیل پوشش اسلامی اجازه مبارزه کردن به "مارال مردانی" بانوی جودوکار لرستانی را ندادند.

 مسابقات المپیک جوانان در حالی به میزبانی شهر"بوینس آیرس" آرژانتین در حال پیگیری است که تیم ملی جوانان جودوی ایران با دو نماینده در بخش پسران و دختران در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده که هر دو نماینده ایران از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند، اما اتفاق عجیبی که برای "مارال مردانی" از استان لرستان شهرستان خرم آباد نماینده دختران در این رقابت‌ها رخ داده حاشیه‌های عجیبی را به پا کرده است.

زمانی که "مارال مردانی" برای مبارزه وارد تاتامی می‌شود مسئولان برگزاری مسابقات به دلیل پوشش اسلامی وی اجازه مبارزه کردن را به او نمی‌دهند.

مارال مردانی جودوکار محجبه ایران که مسابقات پیش از المپیک را با حجاب پشت سر گذاشته بود، در یک قدمی تاتامی از رسیدن به مبارزه بازماند و‌مسئولان فدراسیون جهانی در اقدامی عجیب اجازه مبارزه با حجاب را به او ندادند.

سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه رضا قراخانلو، رییس آکادمی المپیک ایران که در سالن مسابقات حاضر بودند تلاش‌هایی را برای رفع این مسئله انجام دادند؛ اما این مذاکرات هم فایده‌ای نداشت.

این دختر جودوکار که قرار بود در وزن ۷۸- کیلوگرم در المپیک جوانان روی تاتامی برود، با این وضعیت دست خالی باید به ایران بازگردد.

 

انتهای پیام/ب

بانوی جودوکار لرستانی به دلیل حجاب از مسابقات المپیک جوانان حذف شد

برچسب ها: المپیک ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار