روز خوب نمایندگان کرمان در لیگ یک

هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور نتایج خوبی برای سه نماینده ی استان کرمان در بر داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، گل گهر سیرجان در انزلی مهمان ملوان این شهر بود که در پایان توانست با نتیجه ی 3 بر یک ملوان پرآوازه را مغلوب خود کند.

امین پور علی در دقایق 39 و 79 و مهرداد آوخ در دقیقه 70 برای گل گهر گلزنی کردند و تک گل ملوان انزلی را خشایار زبر جد در دقیقه 13 برای این تیم به ثمر رساند.

هم اکنون گل گهر سیرجان با  کسب 13 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول ایستاده است و حفظ این جایگاه منوط به نتیجه بازی امروز اکسین البرز با شاهین بوشهر است، این در حالیست که گل گهر با یک بازی کمتر نسبت به اکسن البرز، شانس بیشتری برای دستیابی به رده نخست جدول لیگ دسته اول را دارد.

در دیگر این دیدارها، مس کرمان در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف قشقایی این شهر رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم کرمانی پایان یافت.

تک گل این دیدار را سجاد حیدری در دقیقه 75 برای مس کرمان به ثمر رساند.

هم اکنون مس کرمان با 13،  بعد از گل گهر در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و در صورت پیروزی اکسین البرز در بازی امروز مس کرمان به رده سوم خواهد رفت. 

مس رفسنجان نیز در نخستین بازی خود با سرمربی جدید میشو کرستیچوویچ در ورزشگاه شهدای صنعت مس میزبان سرخپوشان پاکدشت بود که در پایان این دیدار به یک امتیاز از بازی خانگی خود دست یافت .

دیدار تیم های مس رفسنجان و سرخپوشان پاکدشت با نتیجه 3 بر 3 پایان یافت.

محمد خان احمدی در دقیقه 18، علی مرزبان در دقیقه 70 (پنالتی) و محمد حسین مهرآزما در دقیقه 93 برای مس رفسنجان گلزنی کردند.

 گل های سرخپوشان پاکدشت را هم حسین امامیان در دقایق 16 و 48 و هادی شکوری در دقیقه 41 به ثمر رساندند.
هم اکنون مس رفسنجان با 5 امیتاز در رده 12 جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد. 

انتهای پیام/ب

دو پیروزی و یک تساوی حاصل کار نمایندگان فوتبال کرمان در لیگ یک

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار