برگزاری نشست علمی عزت و اقتدار حسینی ویژه اربعین

نشست علمی عزت و اقتدار حسینی صبح امروز ویژه اربعین در جامعه الحسین مصلی برگزار شد.

برگزاری نشست علمی عزت و اقتدار حسینی ویژه اربعینبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مروی مسئول روابط عمومی جامعه الحسین در این نشست  در مورد اقداماتی که قرار است در  اربعین حسینی برا زائران انجام شود  گفت: ما برای اربعین چند کارگروه را تشکیل دادیم که یکی از آن ها کار گروه محتوایی است.

وی افزود: این کارگروه وظیفه دارد سلسله جلساتی را در راستای آگاهی بیشتر زائران در حوزه های مختلف برگزار کند و زائران را از اطلاعات کامل سفر مطلع کند که در اولین جلسه هم از جناب آقای علیزاده موسوی مدیر مرکز پژوهش های سازمان حج در قم دعوت کردیم تا بحثی پیرامون اقتدار شیعه در اربعین حسینی را برای زائران داشته باشند.

مسئول روابط عمومی جامعه الحسین گفت: این سلسله جلسات مانند سال های گذشته به مدت ده جلسه ادامه خواهد داشت؛ما در جلسات دیگر به موضوعاتی پیرامون بهداشت و درمان و برخی از مسائل سیاسی می پردازیم که اگر زائر در اربعین با چالشی مواجه شدمشکلی برایش پیش نیاید.

مروی در رابطه با تعداد اعزامی ها به کربلا اظهار داشت: تعدادی کا روی آن حساب کردیم ۹۰۰نفر بود اما احتمال افزایش این تعداد هم وجود دارد.

وی در مورد تاریخ اعزام زوار تصریح کرد: ۲۷مهرماه اولین گروه و ۲۸مهرماه دو گروه دیگر را اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام//ع.ع

اربعین امسال حدود ۹۰۰نفر به کربلا اعزام خواهند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.