در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تلاش برای رسیدن به منافع شخصی مهمترین مشکل سینماست

ساسان سالور به تحلیل و بررسی پررنگ‌تر شدن مشکلات سینما به خاطر رسیدن به مدیریت و پست و مقام پرداخت.

تلاش برای رسیدن به منافع شخصی مهمترین مشکل سینماست/ پولشویی؛ ناشی از مدیریت نا صحیحساسان سالور تهیه کننده سینما، در پاسخ به این سوال که دعوا‌های جناح‌های مختلف در سینما تا چه حد بر سر رسیدن به مدیریت است و تا چه اندازه به تولید آثار خوب فرهنگی ختم می‌شود، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مدت زیادی است که دعوا بر سر رسیدن به مدیریت است تا تولید آثار خوب برای مخاطب؛ یعنی هرکسی سنگ خودش و گروهش را به سینه می‌زند. دیدیم که هر مدیری سر کار آمده به جای رسیدن به تحولی مثبت به فکر خود و عده‌ای خاص بوده است.

وی ادامه داد: زمانی که شخصی به مدیریت رسید و جایگاهش را پیدا کرد، همه وعده‌ها و قول‌هایی که می‌دهد را به دست فراموشی می‌سپارد.

این تهیه کننده بیان کرد: متاسفانه منافع جمعی برای ما مهم نیست و قطعاً اگر منافع شخصی از بین می‌رفت، هیچ وقت اتفاقاتی مانند پولشویی پیش نمی‌آمد. من و شمای عادی که نمی‌توانیم چنین اتفاقات منفی و مشکلات عدیده را به وجود بیاوریم.

سالور گفت: پولشویی و مشکلات پیش آمده در سینما زیر مجموعه و عواقب عدم مدیریت، بی قانونی و به نفع منافع شخصی کارکردن است. زمانی که سیستم بیمار باشد و بیمارگونه برخورد کند و قانون درستی نباشد، نمی‌توان منتظر اتفاقات مثبت در سینما بود.

سالور اذعان کرد: متاسفانه این آدم‌ها در بدنه سینما نفوذ کردند و جایی که پست و مقام و سرمایه مهم می‌شود، مشکلات از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار