استفاده از بزرگترین پل اقتصادی با کشورهای همسایه تنها برای صادرات محصولات کشاورزی! + فیلم

ایران و ارمنستان دارای روابط تجاری نزدیکی هستند، اما بیشتر صادرات ایران به این کشور گاز طبیعی و محصولات کشاورزی است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛  پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و اعلام اســتقلال و تــاســیس جــــمهوری ارمنستان در ســال 1991 ، جمهوری اسلامی ایران جزو اولین كشورهایی بود كه استقلال ارمنستان را در 25 دسامبر 1991 به رسمیت شناخت .

روابط ایران و ارمنستان از نظر تاریخی یكی از قدیمی ترین و طولانی ترین روابط میان ملت ها است، بر همین اساس روابط تجاری در بین دو کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد، اما با این حال علی رغم نیاز بازار تشنه  ارمنستان به انواع  کالاهای وارداتی و پل ارتباطی  این کشور با کشور های اوراسیا ، نتها محصولات کشاورزی و گاز طبیعی که ارزآوری کمی برای کشورمان دارند به ارمنستان صادر می شود.

 

 

 


بیشتر بخوانید: مشکلاتی که تجارت نزدیک میان دو کشور همسایه را از هم دور می‌کند + فیلم


انتهای پیام/

روابط تجاری ایران و ارمنستان + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۷
پوشک بچه 4 برابر شد قیمتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
کشوری با کمتر از 3 میلیون جمعیت و فقدان ارتباط زمینی با همسایگانش و بسته بودن مرزهایش چه بازار و نفع اقتصادی می تواند برای من تاجر و سرمایه گذار خصوصی داشته باشد کشوری که با چپ و راست خود درگیری و پدر کشتگی روزانه از روز ازل دارد تو خودت باشی پول و سرمایه ات رو به قربانگاه میبری ؟
باز عراق 43 میلیون نفری رو میگفتی یه چیزی و نیز حتی افعانستان نیز بهتر از ارمنستان است. ارمنستان روز به روز فقیرتر هم میشود و اگر صدقه کشورهای غربی نباشد به نان شب هم محتاج است
آخرین اخبار