پرسشی مهم درباره «خاشقجی» که بن‌سلمان از پاسخ به آن عاجز است!

درجریان ناپدید شدن جمال خاشقجی پرسشی مهم مطرح بوده که بن سلمان از پاسخ دادن به آن عاجز است.

پرسشی مهم درباره «خاشقجی» که بن‌سلمان از پاسخ به آن عاجز است!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛در آخرین اظهار نظر مقامات و رسانه های سعودی درباره جریان ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد عربستانی کوشیده اند تا ماجرای حضور تیم امنیتی اعزامی از سوی سعودی به ترکیه را توجیه و امری متداول نشان دهند.

درحالی که ضاحی خلفان معاون پلیس دبی بر این اعتقاد است که رمزگشایی از سرنوشت خاشقچی تنها نیازمند 72 ساعت فعالیت پلیسی و اطلاعاتی است، اما ال سعود با ارائه توجیهاتی خاص میکوشند تا مساله ناپدید شدن روزنامه نگار منتقد سعودی را از گردن خود باز کرده مقامات و رسانه های قطری و ترکی را درکانون این اتهام قراردهد.

دراین میان اعمال سانسور شدید بررسانه ها و افکار عمومی عربستان جهت ممانعت از پیگیری سرنوشت خاشقچی موجب شده بن سلمان باخیالی آسوده تر این بحران را مشمول مرور زمان قرار دهد؛ خروج "ماجرای خاشقچی" از ترندهای رسانه ای عربستان طی دو روز گذشته شاهدی براین مدعاست.


بیشتر بخوانید:رازی که مجری مشهور پس از ناپدید شدن «خاشقجی» فاش کرد!


اگرچه درنگاه اول در سایه ماجرای خاشقچی بن سلمان موفق شده است از زیر فشار تحقیر های مکرر ترامپ، پدر و حکومتش را نجات دهد و افکار عمومی را از این مساله منحرف کند، اما بنظر میرسد افکار عمومی جهانی برغم گذشت 10 روز از ناپدید شدن خاشقچی همچنان پاسخ به این سوال اساسی را از وی مطالبه میکند که: چرا علی رغم تایید و اثبات ورود خاشقچی به کنسولگری هیچ نشانه و دلیلی مبنی بر اثبات خروج وی ارائه نمیشود؟ بدیهی است جواب گرفتن ازبن سلمان برای این سوال نیازمند 72 ساعت زمان نخواهد بود بلکه کافی است بن سلمان ازناحیه دیگران مورد حمایت قرار نگیرد، دیگرانی که شدیدا نیازمند خدمات او طی هفته ها و ماههای آینده هستند.

منبع:العالم

انتهای پیام/

نکته ای مهم درباره جمال خاشقجی که بن سلمان از توضیح آن سر باز می زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار