فرمانده سپاه استان سمنان:

امروز باید قالب‌های آموزش دفاع مقدس بر اساس مخاطبان تدوین شود

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: باید تلاش کنیم راویان دفاع مقدس را در گرایش‌هایی چون کودک و نوجوان، دانشجو، دختر و پسر و عموم مردم تربیت کنیم.

امروز باید قالب‌های آموزش دفاع مقدس بر اساس مخاطبان تدوین شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه امروز لازم است تا شیوه‌های روایتگری دفاع مقدس بر اساس مخاطب‌شناسی باشد گفت: نباید اجازه داد تا موضوعات سیاسی وارد عرصه دانش‌آموزی شود چرا که این مهم ظلم بزرگی در حق دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش که مهمترین سرمایه هر کشور است، افزود: امروز منبع قدرت هر کشور نیروی انسانی و به‌ویژه جوانان و نوجوانان آن کشور است و شکل‌دهی این نسل در دوران تحصیل انجام می‌شود و بر همین اساس کار مهم در حوزه قدرتمندی کشور به فرهنگیان واگذار شده است.

سردار حسن حسن‌زاده با بیان اینکه نباید موضوعات سیاسی وارد عرصه دانش‌آموزی شود، اضافه کرد: ورود موضوعات سیاسی به عرصه دانش‌آموزی بزرگترین ظلم در حق نسل دانش‌آموز ماست که باید مراقبت کرد و اگر کسی وارد این موضوعات شود هم مصداق کج‌سلیقگی و هم مصداق ندانم کاری است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه شهدا بهترین الگو برای نسل جدید کشور در توسعه فرهنگ دفاع مقدس هستند تصریح کرد: در استان سمنان شهدای نوجوان فراوانی داریم که باید وقت گذاشت و زندگی آنها را مطالعه و برای نسل جوان و نوجوان بازگو کرد و به یادگار گذاشت تا نسل آینده به عنوان نسل ایرانی باوقار و انقلابی تربیت شوند.

انتهای پیام / ز

نباید موضوعات سیاسی وارد عرصه دانش‌آموزی شود

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار