امام جمعه سمنان:

ملت ایران پاسخ هرگونه تجاوز را با قاطعیت می دهد

آیت الله شاهچراغی گفت: رئیس جمهور آمریکا ، آرزوی سرنگونی جمهوری اسلامی ایران را به گور خواهد برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان گفت:: ملت ایران در مقابل هیچ کشوری سر تسلیم فرود نمی‌آورد و پاسخ هرگونه تجاوز را با قاطعیت می‌دهد.
 
وی تصریح کرد: اقتدار ملت ایران مانع زورآزمایی و قدرت نمایی ترامپ و هم دستانش برای آتش افروزی، جنگ و خونریزی در منطقه است.
امام جمعه سمنان با اشاره به تجمع ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان در تهران، این تجمع را نشانه عظمت و اقتدار ایران اسلامی برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان دلاور فرمودند: کسانی که در داخل کشور حرف از مذاکره با آمریکا می‌زنند خائن به نظام هستند.
 
آیت الله شاهچراغی همچنین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر انتقام سریع و دقیق خود از تروریست‌های حادثه اهواز قدردانی و آنان را حافظان امنیت کشور توصیف کرد.
 
وی همچنین با اشاره به سالروز هجرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس گفت: این هجرت برکات فراوانی داشت و باعث شد توجه تمام دنیا به امام راحل و انقلاب اسلامی ایران جلب شود.
 
آیت الله شاهچراغی با اشاره به هفته نیروی انتظامی هم گفت: نیروی انتظامی همیشه خادم ملت بوده و همین خدمتگزاری باعث شده است مردم خدمتگزاران خود که تلاشگران عرصه تامین امنیت هستند را دوست داشته باشند.
 
انتهای پیام / گ

برگزاری نماز جمعه سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.