آذری‌جهرمی پس از دیدار با فرمانده ناجا:

عزم ناجا در همراهی دولت برای اجرای طرح دولت الکترونیکی را بسیار قوی دیدم +تصویر

وزیر ارتباطات در حاشیه رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی با سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کرد.

عزم ناجا در همراهی دولت برای اجرای دولت الکترونیکی +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در حاشیه رونمایی از تمبر بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در صبحانه کاری خود با سردار حسین اشتری دیدار کرد.

آذری جهرمی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود تصویری از این جلسه را به اشتراک گذاشت و در توضیح جزئیات این جلسه نوشت:

در صبحانه کاری امروز در جلسه با فرمانده محترم نیروی انتظامی، چارچوبهای کلی همراهی ناجا با دولت الکترونیکی به بحث و بررسی گذاشته شد. عزم ناجا را در همراهی دولت برای اجرای دولت الکترونیکی بسیار قوی دیدم و یقین دارم با اجرایی شدن توافقات این جلسه، شاهد گامی بلند در اجرای دولت الکترونیکی و در نتیجه آن بهبود شاخصهای #شفافیت در کشور و نیز بهبود سطح خدمات حاکمیت به مردم خواهیم بود.
نیروی انتظامی همواره در استفاده از فناوری اطلاعات برای خدمت‌رسانی به مردم پیشگام بوده است. حضور این نهاد در مرکز ملی تبادل اطلاعات را به فال نیک میگیرم و امیدوارم نتیجه مجموعه این اقدامات باعث افزایش سطح رضایت عمومی مردم از خدمات حاکمیت به شهروندان باشد.

عزم ناجا در همراهی دولت برای اجرای دولت الکترونیکی +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار