عملیات ساماندهی پارک کودک در سنندج آغاز شد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات ساماندهی پارک کودک خبر داد و گفت: ترمیم و بازسازی این پارک به منظور بهبود بخشیدن به وضعیت موجود و ارتقاء زیبایی نما و منظر و جهت استفاده بیشتر شهروندان از این پارک در حال انجام است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شرمین شریفی گفت: پارک‌ها و تفرجگاه‌ها یکی از مراکز عمومی هستند که تاثیر بسزایی در تغییر جلوه شهری دارند.
وی افزود: همانگونه که احداث پارک‌ها و توسعه سرانه فضای سبز شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همان اندازه هم حفظ و نگهداری ابنیه و تاسیسات پارک‌ها بسیار حائز اهمیت است.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: پارک کودک که در دامنه کوه آبیدر واقع شده یکی از تفرجگاه‌های سطح شهر است که همواره در فصول مختلف سال پذیرای شهروندان است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه چندین سال از احداث پارک کودک می‌گذرد و ابنیه و دیوار‌های آن فرسوده شده است و امکان ریزش ابنیه وجود داشت بنابراین ترمیم و بازسازی دیوار‌های احداث شده و معابر آن در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
وی از آغاز عملیات ساماندهی پارک کودک سنندج خبر داد و اظهار کرد: ترمیم و بازسازی این پارک به منظور بهبود بخشیدن به وضعیت موجود جهت استفاده بهینه شهروندان و ارتقاء زیبایی نما و منظر شهری در حال اجرا است.
شریفی اعلام کرد: ۱۸۵ مترمکعب پی کنی، ۳۵۰ مترمکعب خاکبرداری، پی سازی به متراژ ۱۸۵ مترمکعب، ۷۵۰ مترمکعب بنای سنگی، احداث سکو به متراژ ۷۵۰ مترمکعب و احداث ۱۰۰۰ متر مکعب کف فرش از جمله اقدامات عمرانی برای اصلاح و بازسازی این پارک است.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲ هکتار از محدوده ۴ هکتاری پارک کودک فضای سبز است.
مهندس شریفی تاکید کرد: پس از اتمام عملیات عمرانی در پارک کودک اقدامات لازم در جهت توسعه و ترمیم فضای سبز این پارک هم آغاز خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد:با احداث فضای سبز و احداث سکو و بازسازی معابر پارک کودک بتوانیم در جهت رفع مشکلات این پارک و رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

انتهای‌های پیام/م

آغاز عملیات ساماندهی پارک کودک در سنندج

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.