تقدیر وتجلیل از مقام آوران روستای آساوله در سنندج

اولین مراسم تقدیر وتجلیل از مقام آوران علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی که با همکاری شورای اسلامی ودهیاری روستای آساوله درسنندج برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اولین مراسم تقدیر وتجلیل از مقام آوران علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی روستای آساوله امروز شنبه (۱۴ مهر) باحضور فرمانده سپاه پایگاه امام علی (ع)، اعضای شورای استان، شورای بخش روستای آساوله، بخشداری و جمعی از مسئولین در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان امام خمینی (ره) شهرسنندج برگزارشد.
بیان الله مرادی عضو شورای روستای آساوله در حاشیه این مراسم در گفتگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: این روستا با جمعیت ۹ هزار نفری به عنوان یکی از بزرگترین روستا‌های شهر سنندج محسوب می‌شود که دارای استعداد‌ها وپتانسیل‌های فراوانی در تمام زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی است.

وی هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از جوانان موفق وفرهیخته در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی این روستا عنوان کرد و افزود:از بین ۱۰۰ نفر از جوانان ونوجوانان موفق این روستا ۵۳ نفر در رده‌های سنی مختلف که حائز رتبه‌های برتر استانی، کشوری وبین المللی هستند، تقدیر شدند.

الله مرادی گفت: همچنین ازمدیر مدرسه وبخشداربخش آساوله که داری سابقه طولانی خدمت دراین روستا هستند نیز قدردانی شد.

وی با اشاره به کمبود‌ها ومشکلات روستای آساوله افزود: این روستا با جمعیت ۹ هزار نفری به عنوان یکی از بزرگترین روستا‌های شهر سنندج فاقد امکاناتی همچون باشگاه ورزشی، فضای سبز، کتابخانه ومجتمع فرهنگی است.

گفتنی است، درپایان این مراسم از جوانان ونوجوانان برتر روستای آساوله با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام/م

برگزاری  مراسم تقدیر وتجلیل از مقام آوران  در سنندج

 

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.