کردستان مقام دوم تیمی رقابت‌های قهرمانی بیماران دیابتی کشور را کسب کرد

نمایندگان کردستانی هفت نشان رنگارنگ را در رقابت‌های قهرمانی بیماران دیابتی کشور که به میزبانی بندر انزلی برگزار شد، کسب کردند.

 کردستان مقام دوم تیمی رقابت‌های قهرمانی بیماران دیابتی کشور را کسب کردبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های قهرمانی رشته‌های مختلف رده سنی زیر ۲۵ سال و بالای ۲۵ سال بیماران دیابتی بانوان و آقایان کشور طی روز‌های ۲۵ مهر لغایت ۲۷ مهرماه در بندر انزلی برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور ۲۵۰ ورزشکار دختر و پسر به نمایندگی از ۲۰ استان سراسر کشور در رشته‌های دارت، شطرنج، شنا، تنیس روی میز و تیراندازی به میزبانی مجتمع فرهنگی و ورزشی بندر انزلی برگزار شد.

کردستان با ۱۲ نماینده در این مسابقات شرکت کرد و موفق شد ۷ نشان رنگارنگ طلا، نقره و برنز را در بخش‌های مختلف کسب کند.

در نتایج بخش انفرادی بانوان، ندا رضایی در رده سنی زیر ۲۵ سال رشته تنیس روی میز نشان طلا را کسب کرد، هاوژین کاظمی در رشته دارت همین رده صاحب گردن آویز برنز شد و کژال محبت در رشته شطرنج رده سنی بالای ۲۵ سال موفق به کسب مدال نقره شد.

در نتایج انفرادی بخش آقایان رشته شطرنج آرمین حسینی در رده سنی زیر ۲۵ سال و ناصر حمیدی در رده سنی بالای ۲۵ سال دو نشان زرین طلا را کسب کردند و فربد حسین پناهی در رده سنی زیر ۲۵ سال دو مدال نقره رشته شنای قورباغه و شنای آزاد را به خود اختصاص داد.

در نتایج تیمی بخش آقایان، کردستان با دو طلا و دو نقره در جایگاه دوم قرار گرفت و اصفهان و همدان به ترتیب سکوی اول و سوم را تصاحب کردند.

گفتنی است، کژال محبت سرپرستی و مربیگری تیم کردستان را برعهده داشت و پرستو چپری نیز به عنوان مربی همراه تیم در این مسابقات حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/م

کسب 7 نشان رنگارنگ کردستان  در رقابت‌های قهرمانی بیماران دیابتی کشور

 

برچسب ها: شطرنج ، بدمینتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.