اولین سالگرد شهید گمنام دانشگاه آزادواحد بافت

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بافت گفت: اولین سالگرد شهید گمنام دانشگاه و یادواره شهدا دانشجو دراین دانشگاه برگزار می‌شود.

اولین سالگرد شهید گمنام دانشگاه آزاداسلامی شهرستان بافتبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، احسان کریم زاده، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بافت گفت: اولین سالگرد شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و هشتمین یادواره شهدا دانشجو ۲۴ مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشا در این دانشگاه برگزار می‌شود.

کریم زاده با بیان اینکه این مراسم در این دانشگاه با همکاری سایر دانشگاه‌های شهرستان روز سه شنبه برگزار می‌شود، گفت: امروز چهار طرف کشورمان آتش است و ما در میان این همه بلایا روی پای خود ایستاده‌ایم و همچنان با پیروی از اهداف و آرمان شهدا و به برکت خون مطهرشان از ایران اسلامی در حال پاسداری هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بافت گفت: برگزاری این مراسم معنوی در محیط دانشگاه موجب نهادینه شدن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در بین نسل جوان و آینده ساز این کشور و در نهایت باعث استحکام نظام اسلامی و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی بیان کرد: ما باید قدردان این نعمت بزرگ ودر تلاش برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی باشیم که مهمترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی افزود: برگزاری این مراسم در دانشگاه موجب نهادینه شدن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی می‌شود.

شهرستان بافت ۱۶ شهید دانشجو دارد.

انتهای پیام/ح

سالگرد شهید گمنام دانشگاه آزاد بافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار