اشتغال ۱۰۰ درصدی سال جاری در شهرستان بردسیر

فرماندار بردسیر از اشتغال ۱۰۰ درصدی سال جاری در شهرستان بردسیر خبر داد و گفت : طبق برنامه جامع اشتغال استان کرمان تعهد ما در سال ۹۷ اشتغال ۷۶۷ نفر بوده است که خوشبختانه محقق شده است.

اشتغال ۱۰۰ درصدی سال جاری در شهرستان بردسیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید نجف پورفرماندار بردسیر با اشاره به اینکه ۵۶۱ اشتغال در شهرستان بردسیر ثبت سازمان تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شده است گفت: این اشتغال ها در حوزه های صنعت ،کشاورزی، مددجویان کمیته امداد، گردشگری و بخش تعاون که شامل مشاغل خانگی و بخش‌های تعاونی است ایجاد شده است.

وی افزود : علاوه بر۵۶۱ اشتغال ثبت شده ۱۷۱ اشتغال در بخش اقتصاد مقاومتی با همکاری معین های اقتصادی و اشتغال ۱۴۴ نفر در فولاد ایرانیان در شهرستان بردسیر از جمله آمار اشتغالی است که هنوز در سامانه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ثبت نشده است.

نجف‌پور گفت: مطابق با برنامه جامع اشتغال استان تعهد ما در سال ۹۷ اشتغال ۷۶۷ نفر بوده است که تاکنون ۸۷۶ اشتغال در شهرستان بردسیر ایجاد شده است.

مجید نجف پور فرماندار بردسیر به وضعیت واحدهای صنعتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر صنعت گونی بافی، دو کارخانه آب معدنی ، واحدهای گلاب گیری های صنعتی و سنتی و واحدهای دامی و مقداری راه اندازی شده است که به ایجاد اشتغال کمک بسیاری کرده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار