کاریکاتور «اشپیگل» درباره خدمات کنسولی عربستان!

نشریه آلمانی اشپیگل در واکنش به گزارش‌ها درباره قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی، کاریکاتور معناداری را در انتقاد از عربستان در شماره دیروز خود منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه آلمانی اشپیگل در واکنش به گزارش‌ها درباره قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول، کاریکاتور معناداری را در شماره دیروز خود منتشر کرد.

کاریکاتور «اشپیگل» درباره خدمات کنسولی عربستان!

این کاریکاتور که تحت عنوان «خدمات کنسولی عربستان» منتشر شده، افرادی را در داخل کنسولگری عربستان نشان می‌دهد که با اره برقی و سایر آلات قتاله منتظر مراجعه‌کنندگان هستند!

نشریه انگلیسی اسپکتیتور نیز در شماره دیروز (شنبه) خود در واکنش به پرونده خاشقجی، در صفحه اول خود با چاپ تصویر مبهمی از محمد بن سلمان، از عربستان به عنوان "پادشاهی خون" یاد کرد.

کاریکاتور «اشپیگل» درباره خدمات کنسولی عربستان!

جمال خاشقجی از روز سه‌شنبه (دهم مهر) که به منظور دریافت مدارک موردنیاز برای ثبت ازدواجش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شد، دیگر هرگز رؤیت نشده است.

مقامات ترکیه معتقدند که او در داخل کنسولگری، شکنجه شده و به قتل رسیده است. رسانه‌های ترکیه‌ای نیز می‌گویند به شواهدی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد خاشقجی در داخل ساختمان کنسولگری کشته شده و جسد او [برای انتقال به خارج از ساختمان] قطعه قطعه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
اگر رسانه های جهان در سطح بین الملل هیچ عکس العملی برای این جریان(قتل جمال قاشقجی در کنسولگری)نشان ندهند تمام جامعه نویسندگان - روزنامه نگاران - خبرنگاران - منتقد و مستقل و آزادیخواه با همین روش و رویه در تمام نقاط جهان مورد تهدید واقع خواهند شد و سفارتخانه ها به سلاخ خانه رسمی تبدیل خواهند شد مثلاً یکی از کشورها که از قتل و خونریزی آن هم با این شیوه ابائی ندارد ارتش سری اسرائیل در سرتا سر جهان خواهد بود......خبرنگاران بدون مرز دیگر بی معنا و مفهوم خواهد شد.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
این اولیش نبوده تو سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ چند تا از خبر نگاران که روی پرونده های فساد کار میکردند که اتفاقا اروپایی هم بودند به طرز بسیار وحشیانه ای کشته شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
نابودی ال سعود نزدیک است
آخرین اخبار