تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه دفاع از دستاورد های انقلاب اسلامی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: نیرو‌های مسلح تحت فرمان ولایت فقیه از ارزش‌های اسلامی دفاع و ولایت مداری خود را اثبات می‌کنند.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در همایش فداییان ولایت نیروی‌های مسلح استان یزد که با حضور فرماندهان و مدیران سپاه الغدیر و فرماندهی انتظامی در سالن شهدای نیروی انتظامی استان یزد برگزار شد از تشکیل این همایش بزرگ، وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح استان یزد تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: اگر امروز تحلیل عمیق و واقعی از حادثه کربلا داشته باشیم، می‌فهمیم که اسلام مدیون ماه محرم و صفر است.

وی یکی از ابعاد حادثه عاشورا را تولی و تبری برشمرد و گفت: نمی‌شود انسان ولایت پذیر باشد، ولی نسبت به جبهه دشمن موضع نداشته باشدگرایش و تمایل به غرب، نبود بصیرت و دشمن شناسی لازم، انسان را به اشتباه می‌اندازد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: برخی از افراد، امروز به جای حمله به دشمنان اسلام و انقلاب به ارزش‌ها حمله می‌کنند، آن‌ها تلاش می‌کنند دوست را دشمن جلوه داده و دشمن را دوست جلوه دهند.

دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی

حجت الاسلام والمسلین ادیانی گفت: هر کشوری که امنیت را محدود به مرزهایش کند شکست می‌خورد و اگر بخواهید از امنیت کشور حراست کنید باید فراتر از مرز‌های جغرافیایی به دفاع بپردازید.

وی گفت: تمامی انبیاء و اولیای الهی به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بودند که کمتر موفق به انجام این مهم شدند و بحمدالله امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی که آرزوی تمامی اولیاء بوده است محقق شده و ما باید با تلاش و کوشش خود از ارزش‌های اسلامی و انقلابی دفاع کنیم.

حجت الاسلام والمسلین ادیانی خاطرنشان کرد: افتخار نیرو‌های مسلح این است که تحت امر و فرمان ولایت فقیه در حال خدمتگزاری هستند و امروز نیرو‌های مسلح با دفاع از ارزش‌های اسلامی، ولایت مداری خود را اثبات می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه رسالت پلیس همان رسالت انبیاء است خاطرنشان کرد: امروز پلیس ما برخلاف نظام‌های دیگر کشورها، امنیت را به نحو احسن برقرار کرده و در حفظ ارزش‌های جامعه کوشا بوده و در خدمت دین، ارزش ها، انسانیت و بشریت است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: حفظ ارزش‌ها از وظایف پلیس است لذا پلیس تنها به دنبال برقراری امنیت اجتماعی و مدنی نیست بلکه امنیت اخلاقی و روانی جامعه نیز جزو وظایف پلیس بوده و به همین دلیل مبارزه با بدحجابی و بی حجابی و جرایم اخلاقی از وظایف پلیس است.

وی در پایان ضمن اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: اربعین مشکلات جهان اسلام را حل و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و باعث همبستگی جهان اسلام می‌شود.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار